MInulle tuli mainos sähköpostiin Viinikauppa. com, ja sais halvalla tilattua kaikenlaista. Onko kellään kokemusta. Toimiiko tilaus

onko tuotteet oikeasti tullut kotiin saakka ja tuleeko jälkivero?

Avainsanat: alko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2009 - 18:02

Viinikauppa.comista saa tosiaan kaiken näköistä ja prosenttista viiniä, viinaa, olutta, likööriä. Tulliin saattaa tosiaan jäädä lasti kiinni, mutta eihän siinä mitään, sitten vain maksaa verot (niin kuin pitääkin, eli ei siis hätää, jos tulli ottaa yhteyttä. Eivät mistään syytä, haluavat vain verot viinaksiin). Joskus on kyllä siis käynyt niin, että viinikaupasta tulleet tuotteet ovat ehtineet mennä tullissa vanhoiksi. Itsellä on kokemusta sieltä tilaamisesta. Rahti maksoi 30e, eli ei paljon mitään. Juuri meidän lasti jäi tulliin kiinni, saatiin hakea ne 6kk tilauksen teon jälkeen. Alkoholin veroton (saksan) hinta + suomen verot + rahti on ihan samaa luokkaa kuin Alkomarketista Suomessa ostaessa. Eli suosittelen tilaamaan vaan jotain sellasta spesiaalijuomaa, jota ei Suomesta saa. Jos nyt täytyy sieltä asti siis tilata. Tai sitten jos on Saksassa niin itse voi noutaa tietysti.

Kysyjän kommentti

asiallista tietoa kuten kaipasinkin:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 13:44

-- Kun siirrät tuotteita ostoskoriin ja jatkat edelleen kassalle, voit valita noudatko tuotteet itse Saksan myyntivarastosta vai valtuutatko valitsemasi rahdinkuljettajan hoitamaan kuljetuksen puolestasi.----

Mitähän mahtaa ne rahtikulut siihen päälle makssa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:00

Muistelen kuulleeni tilaus onnistu mutta tulli nappasi ne omille hyllyille ja vaati veroja maksettavaksi,aikaa meni niin paljon,että oluet mätäni ja joutuivat katamaan ne johonki ongelma jätteisiin.viinit tuli kalliimmiksi kun piti.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 05.02.2009 - 14:13

Oon kuullut tapauksista joissa tuotteita ei ole näkynyt eikä kuulunut.. En sitten kanssa tiedä. Tuskin tulee halvemmaksi tilata, sillä rahtikulut ovat varmastikkin todella suuret, ainakin uskoisin niin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:19

En suosittele,koska tulli saattaa takavarikoisa ne.
Alkoholi on muutoinkin kaiken pahan alku ja juuri ja siksi sitä ei pitäisi ylipäätään käyttää yhtään, mutta jos ruokaillessa haluaa nauttia lasin viiniä, niin sen kyllä jaksaa ostaa ihan suomestakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:29

En suosittele, voi tulla ongelmia : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 14:59

Mikäs viinin-/ alkoholin vastainen julistuspalsta tämä olikaan...
utelee raivo vaan ei raitis eiku...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 15:33

Kaikenlaisista ongelmista tässä netti viinikaupasta olen minäkin kuullut,en ole kyllä' itse tilannut.Alko kaupunki reissulla on ihan riittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 16:03

Miksi mennä merta edemmäksi "kalaan". Viinitiloja on kotimaassakin. Osta niiltä tai käytä valtion monopoliliikettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 16:21

Tottele kissanaista, osta kotomaasta. Itsellä ei ole kokemusta, mutta tyttären porukat tilas vuosi sitten ja hyvin tuli kotiin asti. Ei ollut mitään ongelmia. Ei pidä ostaa liian suurta lastia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 18:12

En usko että kannattaa alkaa pelleilee sellaisten kautta ,eikö tuota saa alkosta ihan hyvin sen minkä tarviikin ja jos on isommasta määrästä, niin viron keikka vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 13:10

Myydäänko siellä myös viinaa? Nimi Viinikauppa.com pitäisi olla vain viinin myyntiä. Meinaan tuota että sanotaan viinin käytönkin ruokajuomana olevan ihmiselle pahasta. Väitän ihan muuta, pieni määrä viiniä edistää terveyttä.
Itse en tilaisi viiniä netin kautta, ei ole lainkaan varmaa että sen saa itselleen.
Euroopassa liikkuessamme autolla ostamme hyvää viiniä silloin ja voi tuoda aika ison määrän. Joskus Alkon tarjonta harmittaa, haluaa lisää valikoimaa.
Suomessa ei kasva viinirypäle eli täältä ei saa viiniä. Erilaisia marjaviinejä kylläkin, mutta niitä ei viininystävä kylläkään suosi. En ole koskaan mennyt Viroon juomaostoksille vaikka matka taittuisi hetkessä. Lentokenttien myymälöistä tulee tehtyä hyviä löytöjä.
(Meni vähän ohi aiheen mutta viinistä oli kyse kuitenkin).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 23:00

Tyttären porukka on kerran tilannut,toimitus kesti 3kk. Lasti tuotiin kotia.