Rokotetutkimus H5N1

Sain postissa kirjeen, etsivät vapaaehtoisia henkilöitä Novartis Vaccines-yhtiön valmistaman lintuinfluenssa ( H5N1)-rokotteen tutkimukseen. ( lintuinfluenssa-/pandemiainfluenssarokote tutkimus)
Tutkimuksen toteuttaa Nordic Research Network Oy.
Mitä mieltä, osallistutko / osallistuisitko?

Lisätty: 05.02.2009 - 21:45

ps. Kirje oli Seinäjoen rokotetutkimusklinikan lähettämä. Mutta en aio osallistua kokeiluun senverran olen ennakkoluuloinen.

Avainsanat: rokotetutkimus h5n1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 18:13

jättäisin väliin jos tullainen kutsu tulisi (eilen muuten oli jossain radio-ohjelmassa juttua samoista kokeiluista, osa kirjeistä on postitettu Tampereen yliopiston kirjekuorissa, yliopisto itse ilmoitti ettei sillä ole mitään tekemistä po. tutkimuksen kanssa, lievää hämäyksen makua siinäkin , vai mitä?)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 12:21

En uskaltaisi, koska pelkään sivuvaikutuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 12:29

En kelpaa noihin ohi leikkauksen jälkeen kieletty kaikenlaiset jutut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 12:48

En taitaisi uskaltaa,pelkäisin tulevani sairaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 12:54

En osallistuisi minäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 13:05

EN SUOSITTELE on lääkekokeilua josta et saa tietää mitä pistävät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:11

En uskaltaisi osallistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 05.02.2009 - 14:22

Minä sain myös postitse samaisen kirjeen. Kyllä vähän arvelluttaa 4/5 saisi sitten oikeasti vain sitä lintuinfluenssarokotetta ja 1/5 tavallista flunssarokotetta.. Tutkitaan oireita rokotteen saannin jälkeen ja mahdollisina vaivoina mainittiin mm. korkea kuume ym. En taida osallistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:23

En suosittele enkä osallistuisi : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 18:53

Jos siitä tulee sivuvaikutuksia, en ehdi olla kipeenä, joten en lähtisi ainakaan nyt.