Aiheuttaako tämä pakkauksien aukaseminen hampaiden kiristelyä.

Joskus meinaa mennä hermot,kun yrittää saada auki jotain pakkausta,ja se ei meinaa aueta millään, ainakaan siitä kohdasta mistä pitäs.

Avainsanat: pakkaustenmaailma.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 13:23

kokemusta on ja kiristeltykin on:)

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 11:12

Olen kullut pakkaukset tehty lujemmiksi ettei niitä avattaisi jo liikkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:17

kas kun reippaasti puukkoa tarjoat niin kyllä aukee vaikka mikä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:28

Niin helapäällähän nuo on auki saanut, mutta toiset on kyllä tosi vaikeita aukoa, varmaankin myös varkaita varten tehty , jottei olisi joka hyllyn välissä tyhjiä pusseja!

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 05.02.2009 - 11:28

Joo, sama juttu käyny jossain tietokoneen hiirissä ym mitkä on pakattu niin tiukasti muovipakkaukseen että hyvä jos saa saksillakaan auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:40

Kalliit tuotteet pakataan tietoisesti jottei niitä saada kaupassa auki, eräskin lasten lelupieno oli ruuveilla kiinni pahvilaatikossaan ja vain sen takia että varastaminen olisi vaikeaa/mahdotonta.
Kyllä lihapullapaketit ja näkkileivät saa sentään suht helposti katettua pöytään.
Ei saa hermot mennä tuollaisen takia, toivon kärsivällisyyttä boxien avaamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:47

Lasten karkkipussien kanssa meinaa välillä itku tulla, kun yrittää avata nuolen osoittamasta kohdasta, ei aukea, sitten auttaa hieman hampailla, niin jo lentää kaaressa kaikki makeiset lattialle kissojen ja koiran karvojen sekaan. :( Eli kyllä kiristystä välillä tuppaa aiheuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:50

Nämä kovamuovi pakkaukset,joiden saumat on kuumaliitetty yhteen ovat todella hermoja raastavia, ja usein on haava kädessä ennen kuin paketti on palasina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 12:17

Malttia kaikille. Sakset vaan esille, jos ei meinaa muuten aueta. Toistaiseksi ei ole vielä hermot menneet, mutta jos keksivät vielä tiukempia pakkauksia saattaa minunkin rauhallisen ihmisen hermot pettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 12:20

Kyllä usein saa puukko kädessä katsoa kulmaa mistä pakkausta lähestyisi helpoimmin. Ja viedä pakkausmateriaalia kierrätykseen ja roskiin.

Paljonkohan nämä pakkaussysteemit nostavat tuotteen hintaa.... pakkaaminenhan tuntuu olevan jo taidetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 12:53

Kyllähän tuota tarvii jotain uutta pakkausta tutka että miten on tarkoitettu avattavaksi.Kyllähän kaikki on auennut tähän asti.Pikku vinkki joka voi olla tuttukin.Esim. hernekeittopurkki tyhjenee kätevästi kun pohjaan tekee purkinavaajalla pikku reijän ja avaa purkin ja puhaltaa pohjan reikään niin tyhjenee kätevästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 13:08

AVAAN SAKSILLA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:13

Kyllä on niin hankalasti pakattuja tavaroita välillä , ei meinaa saksetkaan auttaa, ja jotkut säilykepurkin kannet on kans niin piukkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:21

Puukkoo minäkin tarjoon tai sit saksia : )
Mut hampaitani yritän säästää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 15:17

Sakset tai puukko on useimiten oltava esillä ja laukussa kulkee mukana monityökalu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 17:05

Kyllä välillä meinaa hermo mennä. Esim. lasipurkit ja mehu/limupullot ovat aina liian tiukassa ja nykyisin jopa lihapakkaukset, makkarat yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 19:05

Ihmismieli on alkukantainen, makkarapakettia ei saa auki kun puukolla. Kahdesti tapettua lihaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:07

kyllä ärräpäitä satelee tälläkin avaajalla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 14:45

Varmaan on ihan turvallisuussyyt kyseessä, niihinhän voisi kaupassa ujuttaa jotain ikävää jos pakkaukset saisi helpolla auki.Säilykepurkit ovat hankalia avata mutta itse löysin jo vuosikymmen-pari sitten Kreikasta paikallisten kaupasta purkinavaajan jolla nostaen kannen ja purkin välistä saa helposti lasiset purkit auki. Vekottimella ei kuitenkaan metallista säilykepurkkia saa auki... koko taloutemme väki on kyllä yrittänyt! Mutta tuo yksi tarkoitus riittää sille vempaimelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:06

Minäkin käytän saksia. :)