Minkälainen elämän asenne,oppia ikäkaikki,vai,eise vanhakoira opi luutakaluamaan vaikka oi uusi luu.

minä opin joka päivä uutta,ja opettelen aina jotain.

Avainsanat: vanhakoira ja uusiluu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 12:29

Eihän nykymaailmassa voi olla oppimatta uutta. Jos aikoo käyttää hyväkseen nykyaikaisia laitteita niin sen käyttö on opeteltava. Ja se on mielenkiintoista.

Mutta siitä olen iloinen, että tavallinen Matti ja Maija Meikäläinen ei enää osaa korjata uusia autoja. Ne on vietävä autotohtorille. Meillä oli aikanaan kaksi vanhaa autoa ja minä en katsastusaikoina nähnyt muuta kuin jalat ukosta, kun se makasi auton alla ja korjasi meidän romuja.

Kysyjän kommentti

kaikkea oppii

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 11:04

ei se ikä oppimista estä, oma vika jos laiskistuu ja heittäytyy oppimattomaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:09

Ain on avara mieli ja sydän kaikelle uudelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:12

Kyllä ihminen oppii vanhempanakin,jos on kiinnostusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:31

Niinhän sitä sanotaan ,ettei vanha koira opi istumaan, mutta aina jotakin uutta tulee joka päivä vastaan ja pitää pistää korvan taakse!

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 05.02.2009 - 11:32

oppia ikäkaikki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:43

Oppia ikäkaikki ja omat virheet pitää myös uskaltaa reilusti myöntää... kaikkien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:49

pyrin kaikessa positiiviseen ajatteluun ja kiinnitän ikävissäkin asioissa huomion positiivisiin puoliin. Uskon, että kaikki tapahtuu tarkoituksen mukaan ja meille parhaaksi loppupelissä. "Kun maailmalle hymyilee, vastaa sekin hymyyn." :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:52

Minä rakastan kaikkea uutta ja kokeilen mielelläni uutta tekniikkaa ja tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:56

Oppia ikä ja kaikki----nyt on hyvä oppia lisää kun työmarkkinatkit alamaissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 12:04

Vanha koira oppii aina uutta, tahtomattaankin. Emme voi välttyä oppimasta niin kauan kuin elämme. Vaikka kuinka pientäkin se olisi, niin uutta joka tapauksessa. Ja mikä hienointa. Ei tule rappeutumista liian aikaisin, kun seuraamme aktiivisesti elämän kulkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 12:10

Jokapäivä oppii jotain uutta ja Napsukin opettaa.Oppi pitää osata ottaa vastaan ja hyödyntää elämässä.Kukaan ei ole täydellinen eli opitaan vaan, se antaa elämälle lisää sisältöä ja motivoi monessa asiassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 13:22

minun on, että mitä vaan oppii jos on tahtoa ja että asioilla on tapana järjestyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:19

Vanhakin oppii uutta jos vain laitetaan aikaa oppimiselle : ) Minäkin opettelen kokoajan ja täältä napsusta joka päivä oppii jotain uutta : )
Opettelen joka päivä ottamaan aikaa itselleni ja harrastuksille ja etten ottaisi stressiä pienistä asioista : )
Opettelen ajattelemaan positiivisesti asioita ja opettelen ottamaan toiset huomioon enemmän
: )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 15:02

Motto: Pelti kiinni, p-rse auki, ainakin lomilla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 15:14

Varmast jotain oppii vielä viimeisellä henkäykselläänkin,minulla on aina hurja tiedon jano,jota ei saa sammumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 19:19

Minä ainakin haluan koko ajan oppia uusia asioita. Tietysti kysymys on myös persoonasta: Tiedän ihmisiä jotka eivät opi takomallakaan uusia asioita. Heillä on ongelmia muutenkin muistin ja ymmärryksen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:09

aina oppii ja ei yhtään vähiten täältä napsusta...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:07

Minäkin opin joka päivä uutta ja kasvan aikuisemmaksi pikku hiljaa siinä samalla. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 18:21

ikä ei vaikuta oppimiseen,jos on kiinnostunut aiheesta