Oletteko käyttäneet napsu ajan hyödyksi,minä olen,

napsutellessani olen jo oppinut käyttämään sujuvasti vähintään kuutta sormea,

Avainsanat: sormet jääpuikot notkeat näppäimillä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2009 - 21:08

Olen oppinut monta uutta asiaa ja saanut uutta ajateltavaakin. Ilman napsua elämäni olisi siis.. hieman köyhempää :D

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 10:00

sormiharjotustakin on tullut ja sitten toiseksi noiden hakukoneiden käyttö on tullut huomattavasti aikaisempaa sujuvammaksi, olen jopa saanut hyödyllisiä vinkkejä sellaisistakin joita en muuten oli osannut edes hakeaa ... siis hyötyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 10:09

Korkeakaan ikä ei ole esteenä oppimiselle ;) ;) ;)

Kaikenlaista huvia ja hyötyä tulee ja tarttuu evääksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 10:10

Sormista niin ,mutta muuten aivot saa voimistelua, kun käsittelee monia eri alojen kysymyksiä!! Ja ennekaikkea ne ystävät joita on saanut napsusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 10:27

Tottakai olen käyttänyt napsuajan oikein, kaikki muu on jäänyt tekemättä : )) No, ei kai nyt sentään, mut mukavaa tämä on ja edelleen kiitos siitä teille : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:15

Kyllä tää aivovoimistelusta käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:53

Teen samalla kolmella välilehdellä "oikeaa työtä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:55

ihan mukavasti olen oppimut minäkin kirjoittamaan, mitä nyt kieliopillisia sekä välillä myös kirjainvirheitä tulee.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:57

Kyllä Napsu on myös todelliseen tiedon janoon oiva väline.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 12:13

Minä olen ilahtunut siitä, että olen saanut ihan oikeaa tietoa täältä. Moni asia on selkiintynyt.
Ja muutenkin olen nauttinut erilaisista asioitten käsittelystä. Täällä näkee, miten montaa erilaista kannanottoa on yhteen ja samaan kysymykseen. Kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 13:21

kyllä tämä menee ajanvietteen puolelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 17:06

kyllä ajankuluksi täällä tulee käytyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 19:23

Moitin jo toissa päivänä itseäni etten saa mitään kunnollista tehdyksi, kun käyn napsuttelemassa. Otan tämän levon kannalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:11

todella paljon oppinut joka kerta uusia asioita ja saanut hyviä vinkkejä, nyt onkin jo pitkä lista kirjanmerkkejäkin..kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 01:34

on niin lyhyeltä ajalta kokemuksia ettei uskalla kehua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 18:22

kyllä