Millainen on naisten tappelutyyli?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 08:54

Intohimoinen, tunnetta ja tehosteääniä enemmän kuin tekniikkaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 07:53

Sanan säilä on terävä ja voi olla ääntäkin tehosteena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 08:05

tiedät kyllä jos katoit frendit telkkarista eilen :DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 08:15

Sähinää, sähellystä, raapimista ja sylkemistä... aika hauskan näköistä, ainakin fyysiset yritelmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 08:25

tyylejä varmaan on monenlaista, mutta käsitykseni mukaan siihen aina liittyy hirveä meteli,
harvemmin olen päässyt livenä ihailemaan, mutta tällainen käsitys on tullut

(liittyyköhän tämä siihen samaan juttuu "miksi tytöt kikattaa" josta vähän aikaisemmin puhuttiin?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 08:30

Ei ole omakohtaista kokemusta, vielä. Tarpeen vaatiessa olen tosi äkäinen ja varmaan kävisin kimppuun surutta. Tähän saakka syvä, pohjaton vihan tunne on riittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 09:05

Kissatappelun tyylistä ja siihen lisätään, itku, potku ja raivari,elikkä kauhean näköistä touhua : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 09:24

Varmaan hauskaa katseltavaa, jos on kissatappelun tyylistä, mutta hurjaa ja varmaankin kovat on piipussa kaiken aikaa, onneksi en ole nähny kuin elokuvissa ja niitähän voidaan tehdä millaisiksi vain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 09:44

joskus nuorena nähnyt semmosen esityksen tosi alatyylinen,ei muuta voi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 05.02.2009 - 10:23

MIAUU. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 10:38

Hiukset vastustajan päästä ja jos hyvin käy niin pitkä naarmu poskeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:10

ite vetäsen nyrkillä naamaa meiningillä...en raavi,pure,enkä kilju....ja eipä kovin moni muukaan mun ikäluokassa enää niin tee....menny vissii vähän noi kissatappelut raaemmiksi nykyaikaa...luulisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 11:58

Kynnet esillä ja volyymit päällä. Hiuksisa kiinni ja menoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 12:01

Kauheaa katsottavaa, mutta eiköhän se sivistys pikkuhiljaa lisäänny myös naisten parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 12:01

Meteli on mahtava, vaatteet revitään, hiuksista kiskotaan ja kun väsytään niin itketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 12:14

Minä en ole tähän ikään mennessä nähnyt yhtään naisten välistä tappelua livenä. Televisiossa kylläkin...
Ja pitänyt niitä vahvasti liioiteltuina kuvauksellisuuden takia.

Jos naiset tappelevat juovuspäissään, kannattaako sitä edes pitää minään tyylinä. Naisen luontoon kuuluu huolehtiminen ei tappeleminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 13:20

en tappele mutta tv stä olen nähnyt, huuto, raapiminen ja tukasta veto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 15:08

Kynä voittaa aina miekan,tappelematta paras,puolustauminen on eriasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 17:08

Kissatappelu on minusta oikea sana kuvaamaan naisten välisiä kahakoita. Kynsimistä, sähisemistä, puremista jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:16

tyylejä monia, mutta joskus kaupungila kävellessäni nähnyt nuorten tyttölasten tappelevan keskellä jalkakäytävää, tosi itse menin toiselle puolelle katua, mutta kauhean näköistä joka tapauksessa, niinkui on kyllä poikienkin tappeleminen..itse selvinnyt aina puhumalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:11

Näin kerran yökerhossa semmoisen tappelun missä naisihminen repi hiuksista takaapäin toisen lattiaan ja alkoi potkia. Ei näyttänyt kovin kauniilta. Olisi ollut parempi sen muijan olla kajoamatta alkoholijuomiin kun ei pystynyt hillitsemään itseään. :P