Onko kenelläkään kokemuksia tai tietoja induktioliedestä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2009 - 05:23

Induktioliedellä käytettävien astioiden pohjan on oltava magneettinen.
Jos et tiedä käykö vanha kattilasi tms. induktioliedelle, kokeile keittoastian pohjaa magneetilla.
( Useissa teräskattiloissa on pohja alumiinia, ei riitä että on reunat terästä. Valurautapohjainen tietysti käy myös. )
Itselläni ei ole mainittua liettä, mutta kovasti kehuvat että hyvä peli joilla se on.

Lisätty: 05.02.2009 - 09:46

- All Steel kattila
-Valmistaja: Iittala
- Materiaali: Ruostumaton teräs

Lisätiedot: Sopii myös induktioliedelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 22:17

Ei henk.koht. kokemusta. Mahtaa olla melko kallis?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:18

Minulla on sellainen ja se on aivan huippu verrattuna vanhaan keraamiseen lieteen ,joka oli aina sotkussa ja ruoka kiinni pinnassa. Tämä tuntuu aina kylmältä ja siistiltä.

Lisätty: 04.02.2009 - 22:33

Ei tietenkään tarvitse,mutta minä kun sohellan välillä 6 rukalajia yhtä aikaa ,niin siinnä kattilat ja paistinpannut viuhuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:29

Hyvä peli, mutta varaudu ruoantekoastiaston uusimiseen.
Ei sen keraamisenkaan kanssa tarvitse sotkea, rakas Tuntematon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 07:28

Ei ole sellasta liettä itselläni,mutta tiedän sen olevan hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 09:33

Teräs kattilat ovat mangneetti vapaita joka tapauksessa.ei ole kokemusta tästä liedestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:30

on jo kylä katsottuna hintaa 1000e , ostohetki avoinna viellä, mutta on ehdoton..uskon niin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 07:40

Induktioliesi ei ole sen kummenpi kuin keraaminenkaan ainoa ero on se että magneettisysteeminsä puolesta se on nopeanpi.Ei myöskään ole itse puhdistuva kuten kuuden ruokalajin kokkailija ystävämme Tuntematon antaa ymmärtää, toivottavasti hän myös itse siivoaa sotkunsa kun ei osaa esivalmistella tekeleitään ja keitellä siististi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 21:42

vuorokauden mittaiset joten ei auta kehua, se ainakin selvisi että 70 % keitto/paisto astioista meni uusiks (melkonen lisähinta liedelle)