Mitä mieltä olette päiväperhosesta (naishenkilö), mikä olisi hänelle hyvä nimi mieshenkilöstä.

Kaikkea sitä joutuukaan ajattelemaan, mutta hyvät napsulaiset kyllä auttavat sen tiedän.

Lisätty: 04.02.2009 - 20:08

En tykkää koiperhosista, ajattelin jotain muuta vaikka runollisempaa.
Ei sittenkään ritaria, keksikää aivan jotain muuta.
Haluaisin olla hellä ja tuntellinen luomalleni hamolleni josta haluan ystäväni.
Ei yökiitäjä, minä olen päiväromantikko.
Hyvä asia "keisarinviitta" se kyllä on hyvä aika lähellä oikeaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 20:05

koiperhonen menee lumpusta lumppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 20:09

Miten ois ritariperho?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:13

Päiväperho tuo naispuolinen, niin mikseipä se mies vois olla vaikkapa yökiitäjä?

Lähteet:
naureskelee hän tääl .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:16

Koiperhonen vois olla hyvä : ))) paitsi jos saisin omalle miehelleni antaa nimen se olisi prinssiperhonen ( sellaista varmaan ei olekkaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:24

Voisha,se olla keisarin viitta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:35

Sinisiipi se on komea perhonen.
www.kolumbus.fi/matlai/kokei...ks21lu.htm

Tieteellinen luokittelu
Kunta: Eläinkunta Animalia Eläinkunta Animalia
Pääjakso: Niveljalkaiset Arthropoda Niveljalkaiset Arthropoda
Luokka: Hyönteiset Insecta Hyönteiset INSECTA
Lahko: Perhoset Lepidoptera Perhoset Lepidoptera
Alalahko: Aitoperhoset Ditrysia Aitoperhoset Ditrysia
Yläheimo: Päiväperhoset Papilionoidea Päiväperhoset Papilionoidea
Heimo: Sinisiivet Lycaenidae Sinisiivet Lycaenidae

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:36

www.saunalahti.fi/leok/perhospaasi.htm

täältä löytyy jos jonkinlaisia perhosia. Oliskos pörhömittari jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 21:02

Pitäisikos se perhonen välttämättä olla. Minä pidän sellaisesta kuin "hapsenkakkiainen". Se on kansanomainen nimitys komeasta sarvijaakosta, koppakuoriaisesta.

Hapsenkakkiaiseni olisi mukava hellittelynimi. Yllätänpä ukkoni ja kokeilen sitä kohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 21:06

Riippuu vastaajan iästä ja asuinpaikkakunnasta, päiväperhollahan voi ymmärtää niin monia asioita.
Edelläolevista maarit3 antaa hyvän vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:04

Kaunis sana tuo Päiväperhonen, joten miehelle komea nimi Ritarikannus. Olen tavannut kumpiakin tyyppejä ja mukavia ihmisiä ovat olleet. Annan kaikkien kukkien kukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:09

YÖGORILLA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 08:31

Perhokalastaja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 11:36

Kastepisara, auringon säde, ruskosiipi, aamun auer, sadepisara, kultaviitta. Iltaruskokin on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:17

Äkäspistiäinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:44

toi oli loistava nimi ehdotus toi kissanaisen AAMUN AUER...siinäpä se...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 20:35

mitens olis : tupajumi ... niin moni ukko on jumiintunut sinne tupaan