Kyllä tää Napsu on kiva, kun tekee kotitehtävätkin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 17:34

Niin on, mutta parempi ne on itse tehdä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 17:36

Minkä tyyppiset tehtävät ja minkä alan olis kiva tietää, ja onko verrokki ryhmää.mutta muuten olen iloinen itsekin pidän napsusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 17:38

Oletkos varma, että olet saanut oikeita vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:47

Jos me teemme sinun läksyt, niin keneltä sitten kysyt työtehtävissä,jos nyt töihin satut pääsemään ,kun et itse osaa mitään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:07

Joo mun vastauksiin koulujutuiss ei sit varmaan kannata luottaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:13

Minkä taakseen jättää sen edestään löytää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:19

Miten kokeissa pärjännet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:35

Eihän tää tee vaan sattanee avustaa. On myös sellaisia kotitehtäviä joita tietokoneen välityksellä ei voida tehdä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:42

Tämähän on vain yksi tietolähteistä, joiden käytön oppinen on hyödyksi. Jos et opi mittään muuta tiedon hakutapaa kuin Napsusta kysely niin jatkossa voi tulla ongelmia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:39

Kysy mitä huvittaa, vastaan mitä huvittaa ... ja oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:59

Tilapäisapuna tämä varmaan menettelee, mutta on lyhytnäköistä luottaa Napsun apuun. On täällä joskus joku jopa vastannut, että etsipä itse vastaus. Ja niinhän se on. Sinä opiskelet tulevaisuutta varten. Me napsulaiset vain leikittelemme tiedonjyväsillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 09:06

kiva asia kyllä tämä pitää hyödyntää,olet jo keksinyt idean,hyvä hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 13:08

kiva juttu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:37

Lopulta kaiken joutuu tekemään itse apua voidaan antaa,hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:35

Ainakaan sanasta sanaan ei saa vastata samalla tavalla kun täällä on vastattu. Entä jos jäät kiinni plagioinnista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:56

älä kuitenkaan luota tähän napsuun ihan sinisilmäisesti, vaan tarkasta tietosi ja kannattaa ne tehdä ihan itse, kun on kokeet niin et tiedä siellä sitten yhtikäs mitän , jos vain kopsaat täältä kaiken..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:23

Kotitehtävillä on tietty tarkoitus ja se on oppiminen. Mitenkäs meinaat oppia, jos et itse tee tehtäviä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:40

Kiitti vinkistä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 18:26

no joo, ihan kivahan se on mutta jos itse ei yritä niin ei opikkaan mitään