Mitä harrastuksia teillä on? Paljonko niihin menee aikaa per viikko?

Ei napsuilu ole harrastus oikeesti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 20:57

No frisbeegolf ihan ykkönen, kesällä kun on hyvä päivä niin ollaan radalla tuntikausia.
Lisäksi pyöräily, matkustelu, ulkoilu yleensäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 17:36

Tuolta profiilista ne näkyy, mutta aikaa vain niille ei riitä ollenkaan niin kuin pitäisi, kun tämä työ vie kaiken harrastus ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 17:40

Harrastuksia on, ja aikaa vieviä. Useita tunteja viikossa. Lukemiseen vierähtää yökaudetkin joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:44

KAIKEN AIKAA HARRASTELEN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:05

Tuo "pieni" koiranpoikanen vie aikaa ja sen kanssa on erittäin mukava harrastella kaikenlaista:ulkoilua,haliberneilyä yms.

Lisätty: 04.02.2009 - 18:05

Paljon se vie aikaa,mutta mukavaa se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:06

Kaikenlaisia harrastuksia on, koirat , liikunta yms. meniskö n. 1-2 h päivä : )

Lisätty: 04.02.2009 - 18:15

paljonko se sit tekee viikossa, sanotaan n. 10 h viikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:22

vaikea laskea tunteja kun on niin monenlaista harrastettavaa. Tämä napsu kyllä on yks mun harrastus ja lukeminen ja käsityöt ja uiminen ja ulkoilu ja kaikkea muuta kivaa silloin tällöin. Kaikki vapaa-ajat harrastan jotain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 18:50

Mulla on harrastuksia,jota harrastan 5-7 kertaa viikossa. Harrastuksiin kuulu monenlaista, mutta yleensä se on jotain urheillullista!!! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:15

Käsitöiden puolesta on vaikea laskea tunteja kun niitä teen aina kun esim. katselen tv:tä tai kuuntelen radiota tai muuten vain olen. Lukeminen ajoittuu yleensä iltaan ennen nukkumaan menoa, joten n. 1 h/pvä. Toisaalta viikonloppuna tulee sitäkin tehtyä enemmän... vaikea sanoa tunneissa, sopivasti muuhun tekemiseen verrattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:22

Harrastuksista mainittakoon metsät, meri, matkailu, kuvaus ja sukututkimus ja niihin aikaa menee niin paljon kuin sitä tältä jokapäiväiseltä eloonjäämistaistelulta jää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 09:03

harrastuksia en maksa rahalla,ne on ilmasia touhuja,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 13:07

tossa profiilissa ne on lueteltu aika hyvin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:35

Harrastuksiin menee aina se aika,mikä hyvältä itsestä tuntuu,ihan aina ei kyllä voi harrastaa niin paljon kuin haluaisi,löytyvät profiilista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 17:16

Minulla menee n. 1-2h päivässä, viikonloput ovat vapaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:50

Harrastuksille jää todella vähän aikaa, valitettavasti. Koetan iltaisin rentoutua esim. koneella tai ulkona, kelistä riippuen. Kesällä tulee harrastettua enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:20

harastuksia, käsityöt, napsu, vesivoimistelu, uiminen ja kävely liian vähäistä...=

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:24

Jos työtä ei lasketa harrastukseksi niin sanoisin, että melkein kaikki vapaa-aikahan siihen menee, harrastamiseen... kun on noita lemmikkejä. :)