Miten voin rikastua nopeasti?

Avainsanat: rikas raha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 21:01

Kyllä se varmaan on lotto tai rikkaan sukulaisen testamentti.
Vieläköhän niitä tuntemattomia amerikan setiä jollain on?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 17:27

Luultavasti et mitenkään jollet oikein hyvää huijauskeinoa keksi käydäksesi rikkaiden taskulla.Mielenkiinnolla itsekin vastauksia katselen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:35

Yritä keksiä joku todellinen uutuus,jota tarvitaan kaikissa kotitalouksissa. Sitten vain tuotteistat sen ja tuot markkinoille.Mikäli tuote menee lähes joka kotiin, niin vaikka se olisi kuinka halpa, niin sinä olet varmasti rikas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 17:37

Jos sen tietäisin, olisin rikas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:42

VOITTAA LOTOSSA 7 OIKEIN YKSIN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 17:53

Ahneella on paskanen loppu. Ahneus, ahnehtia maallisia rikkauksia on sairautta.

Lähteet:
Ei ole hyvä olla Köyhä eikä Rikas, vaan se kultainen keskitie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:04

Jos tiedätte kertokaa se minullekkin : ) minulla rakkaus on ainut rikkaus : ) ja se on paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:23

Jos rahaa tarkoitat, laillisia konsteja ei liene muita kuin älyttömän hyvä tuuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:48

Ei muuta kun lottoa lottoa. Jos vaikka tänään viking-lotosta natsais...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:44

Ostappa vaikka Ässä arpa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:48

nää veikkauksen pelit taitaa onnen kanssa olla hyvä keino,os rahaa paljon yht`äkkiä haluaa,mikään muu reheööinen keino ei tuu mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:24

No se vanhin konstihan on naida joku oikein ökyrikas, joillekkin sekin onnistuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:50

Jalostetaan vähän vähäviisaan neuvoa. Jos olet miespuolinen anonyymi niin rupea Auervaaraksi. Petkutat varakkaita naisia vähän satuilemalla niille. Sehän voisi olla kivaakin, jollet mene naimisiin monen kanssa yht'aikaa. Se on näes laitonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 09:01

tosi asia elämästä jos täällä kyselet et rikastu ikinä,tämänkinajan käyttäsit johonkin kaupantekoon se rikastuminen olisi jo lähempänä,kauppa se kannattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 05.02.2009 - 10:36

Tee töitä aamusta iltaan ja lottoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 13:06

keksi varma konsti laihtua:) Minulta kysytään ainakin kerran viikossa, että miten vois laihtua helposti. Siihen vastaan aina, että jos olisin sen keksinyt, olisin miljonääri;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:53

Nopein keino rikastua on lottovoitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:00

onnettaren suosiolla, mutta kiksimällä selaista joka on kaikkille elintärkeä, niin ostovoima ois varmaa ja siten..