Mitä finninaaman pitäisi tehdä?

Jos on myös punaisia läiskiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 21:04

Kokeilla SEBAMED pesuainetta ja saman valmistajan ihoa rauhoittavaa voidetta, saa apteekista ilman reseptiä eikä ole kallista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 17:30

Ei ainakaan näpelöidä niitä , puhtaus ja antiseptinen kasvovesi jonka jälkeen rauhoittava kosteusvoide esim aloea sisältävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:37

Luulisinpa ,että läksyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 17:41

Hoitaa niitä finnejä jollain lääkitsevällä aineella, ja sitten unohtaa ne. Häipyvät aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:03

Jos se on agne peräistä,ihotautilääkärille voisit tilata ajan, mut pyhtaus on a ja o ja älä näpelöi niitä, tulehtuvat vielä enemmän : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:20

Lukea esim tämän linkin takana oleva juttu:
dermaklinikka.fi/patient/Akn...3godOlPL0Q

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:28

Tunnen henkilön, jolla oli todella paha akne. Ihotautilääkäri antoi lääkkeet, jotka tepsi. Kuuri oli aika pitkä ja sen piti parantaa lopullisesti, mutta joka kymmenes oli ettei teho purrut lopullisesti ja tämä henkilö kuului juuri siihen joukkoon. Nyt vuosien perästä kun on jo aikuinen ei enää akne vivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:26

nostaa suupielt ylöspäin, so hymyillä , sillä ne finnit yleensä kuuluu kehitysvaiheeseen joka menee liiankin nopeasti ohi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 21:37

Jos muutakin kuin murkkuikäisen mollukoita niin lääkärille vaan. Varsinkin jos kokee niistä liikaa haittaa. Akneenkin on nykyään hyvin tehoavia hoitoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 05.02.2009 - 10:35

Osta kunnon aknelääkettä apteeksista tai käy lääkäriltä kysymässä neuvoa pahempaan punoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:33

koti konstina(mikäli,ei ole kyseessä paha akne,lilloin ihotauti lääkäriin)koti konstina:kerran viikossa kuorinta ruokasuolalla ja jokatoinen viikko kaura-naamio(liota kaurahiutaleita hetki haaleassa vedessä ja levitä kasvoille),muista hyvä pesu joka aamu ja ilta.Sillon tällön on hyvä levittää aloeveran lehti nestettä kasvoille.Kiinalaisessa lääketieteessä on myös hyviä keinoja,voi varata ajan vastaanotolle ja miettiä sitten .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:02

Pese naama puhtaaksi clerasil- saippualla joka päivä. Levitä puhtaalle iholle aloeta, jossa ei ole rasva-aineita. Pidä elämän rytmi tasaisena, ei myöhään valvomista, ei alkoholia, ei tupakkaa eikä tressiä, koska iho reagoi tressitekijöihin. Älä raavi tai hankaa finnejä, ne häviää parissa viikossa näillä ohjeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 12:59

puhtaanapito lienee se perushoito, jos sitten on kyse pidempiaikaisesta vaivasta niin eiköhän asiantuntija apu liene parasta tässäkin