Uuteen paikkaan seuraavana päivänä varoituksetta onko pakko suostua jos firma pysyy samana?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 23:42

Oletko välitysfirman palveluksessa, esim. siivoilemassa?
Ilmeisesti sopimuksessasi ei kuitenkaan lue että työpaikan osoite on koko ajan sama?
Lue se soppari ensin kunnolla läpi ja valita sitten jos vielä aihetta on - ja tuskin on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 13:42

ei työn teko ole koskaan pakollista vaan omasta tahdostasihan menet työhön, joten ei ole pakko ja tulioita tulee aina paikallesi..joten kieltäytyä voit!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 13:46

Pakko ihmisen ei ole kuin kuolla ja maksaa verot! Olisit onnellinen jos vielä saat mennä töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:44

Ole tosiaan onnellinen, että sinulla on töitä.... älä turhista napise!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 15:14

Ei ole pakko. Tilallesi on varmasti tulijoita. Voi uuden paikan saaminen olla tällaisena aikana vaikeampaa kuin arvaatkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:12

Mieheni joutuu vaihtamaan työkohdettaan usein, Turku pääpaikka, klo 14.00 tullaan sanomaan huomenna Helsinkiin tai Raumalle , ei auta vastaansanominen portilta löytyy uusia työntekijöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:34

TODENNÄKÖISESTI ON

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:37

pakko on jos meinaat olla samassa virmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:59

Mitäs työsopimuksessasi lukee? Jos siinä sanotaan että työpaikkasi on Konginkankaalla niin sitten sieltä ei tarvitse minekkään sieltä lähteä, mutta jos siinä sanotaan että olet töissä siinä Firmassa niin silloin firma kertoo missä sinun pitää töitäsi kulloinkin tekemän - silleen somasti on pykälät laadittu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:17

Kun olet firmaa luvannut totella myötä- ja vastamäessä niin kestät kaikki sen oikut myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:57

Firma määrää ellei erikseen ole muuta sovittu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 14:14

useimmiten työsopimuksessa on lisä teksti:Ja työn antajan osoittamat tehtävät.Jos sen allekirjoitit sopimus vaatii tekemään mitä työnantaja määrää.