Nythän mää hokasinkin; luin juuri -Kuinka keräät pisteitä-ohjeet eka kertaa. Turhia 1 pisteen kysymykset? Ekspertit vapisetteko?

Lisätty: 04.02.2009 - 22:43

Pahoittelen alkeellisen kysymyksenasetteluni aiheuttamaa pahennusta, pettymystä ja hämminkiä. Yritän alkaa vakavikoksi. Silti jahtaan gurujen pojoja...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 10:54

Mie en pelekää mittään enkä varsinkaan tutise enkä ymmärtänyt koko kysymystä, mutta siksi juuri vastaankin...on ihanaa lukea huumorilla kysyttyä ja huumorilla vastattua..ei oo tuota illoo niin hirveesti nykymaailmassa, että pienikin hymy suupielessä kutkuttaa mukavasti. Koulussa opin ettei turhia kysymyksiä olekaan vaikka joskus vähän raivostuttaa ja aina ei tarvitse olla tosikko vaik´itse sitä olenkin mitä suurimmassa määrin. Pisteet? Jaa, niitähän kerätään kaiken maailman bonuskorteillakin joten taas napsahti Napsun piste ja kiitos. Piste.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2009 - 09:39

Tuskinpa tämä koski minua, mutta vähän ihmettelen minkä ihmeen keksinnön sä nyt teit, että niiden experttien pitäisi vapista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:52

En vapise, kun en tajua, mitä näillä pisteillä siten teet? Minulla ei niille ainakaan mitään käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:01

Hyvä kun vihdoin heräsit on sitä innolla odotettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:16

Mikähän kysymys tuo sit oli? No, ehkä jätän tämän omaan arvoonsa... : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 10:16

Jos ne 1:n pisteen kysymykset on turhia, niin miksi niin moni niitä tekee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:22

piste kuin piste.. siinä se menee rokka sopassa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:36

jos ne ovat sinusta turhia, miksi laitot tämänkin , totemuksen ja kyssärin? Kaikkille se ei ole pakollista pisteiden keruuta, täältä voi hakea myös kivoja juttuja ja kysyä , jos jokin askarruttaa..ei pisteet tärkeintä ja ketä nyt vois vavisuttaa......enempi , jos pimeellä kohdattais, vois tämän mummin housut tutista säikähdyksestä, jos kovinkin säikäytät...heh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:53

EN VAPISE

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 04.02.2009 - 11:36

miten niin turhia ja miksi pitäisi vapista? hmph...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:37

En vapise,eikä yhden pisteen kysymykset ja äänestykset turhia ole.Ne kuuluvat tähän peliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 12:03

Älähän nyt ala pelleilee, kyllä se pistekin on poikaa kun niitä on paljon! On se ihme että pitäs napsussa vapistakkin, mitä nyt sitten jo pikkuinen vapina iskenyt muuten, muttei napsussa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 12:17

Kiva, että joku heittää huumoriakin kehiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 12:35

Ei vapisuta, ja tienasin 5 pojoo näinkin tyhmään kysymykseen vastattuani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 13:47

No nythä sie kyl ihas vääräs paikas kyseletkii,
täälhä se eksperti asiakapalvel on:
expert.fi/miksi_expert/asiakaspalvelu/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 18:55

Kiva se pisteen kysymyksiin vastaillakki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:59

Kiva on pisteitä kerätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:12

Eiköhän jotkut kysy senkin takia että haluavat johonkin asiaan vastauksia eivätkä itse tiedä mistä etsiä niitä. Ainakin omat ensimmäiset kysymykeni olivat juuri näitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:08

Kivaahan tää on,saa vastauksia ja voi vastailla jonkinlaista keskusteluakin tämä on.Ei mitään vakavaa,ei hetkauta pisteet tai anonyymit,silkkaa hupia ja kylla tosi hyviä vastauksia omiin kysymyksiin,nuo kettuilut,kun voi ohittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 23:53

Ekspertteihin verrattuna tää on ajankulua, kun ei arvonnoissa ole ollut ennenkään tuuria, mutta kiva kun pisteitä tippuu tämmösistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:45

Maarit sai minut nauramaan ääneen! Kiitos siitä! :D