Mistä vuoden-ajasta on eniten iloa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 23:00

Kesällä synnyin, ja kesällä tunnen eläväni kaikkein onnellisinta aikaa vuodesta.

Kysyjän kommentti

Sama täälä kesällä syntynyt,kaipaa kesää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 22:43

Ehkäpä kesästä. Kaikkialla kasvaa jotain ja on valoisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:44

aina siitä joka on alkuvaiheessaan, alkukevät, alkukesä, alkusyksy, alkutalvi, sitten niihin taas tottuu ja riemastuu uudesta alusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:44

Kevät.Kuntäystäät tippuu ja syksyn ruska.Tosin kaikki vuodenajat ovat mukavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:46

Kyllähän se on "perinteisesti" tuo kesä. Silloin voi kuitenkin harrastaa eniten ulkona ja ulkona oleminen pyöräretkineen on minulle kaikki kaikessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:49

kevät tuo iloa ja kesän loppu satoa..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:58

KESÄ, ilman muuta, olenkin sanonut, että pidän lämmöstä ja auringosta ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 23:17

kesä kesä ja kärpäset. Toisaalta kevät on myös, kaikki on vielä edessäpäin. Kesällä on helposti heti tunne jot tää on koht loppu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 00:01

minusta syyskesä on mukavinta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 03:26

TALVESTA ENITEN ILOA,ei liian kuuma,eika monsuuni sateita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 03:59

Kesästä on eniten iloa minulle pääsee uimaan ja pystyy olemaan paljon ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 05:36

Jos voin sanoa niin kesö on se paras aika ilman muuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 08:32

Kesästä yleensä saa eniten irti..
Eli kesä ja myös kevät on kivaa aikaa kun kuulas aurinko aamuisin taivaalta porottaa:)
Ja keskitalvi on upea ja voi ulkosalla ihailla suomen kauniita talvimaisemia:)
"Suomessahan kaikki vuoden ajat ovat upeita:)"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 08:41

KESÄ!!! on loma ja lämmintä :] saa vetelehtiä mummolassa ja nukkua pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:15

kevättä sen olla pitää, sekä rinnassa että luonnossa

Lisätty: 10.02.2009 - 11:45

varsinkin kun kysyit kategoriassa 'raskaus ja vanhemmuus'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:44

Loppukevät.Kaiken uudellee puhkeaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:58

Talvesta! Sulan kesällä, hehe.
No ei, kyllähän se kesä on parasta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 04.02.2009 - 12:07

Kevät siinä mielessä että suurimmalla osalla ihmisistä on hyvä mieli ja aurinko paistaa aamusta iltaan. Kesän odotus on lähenemässä. Toisaalta taas kesä kun on lomat ja vielä lämpimämpää. eli siis kevät/kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:38

kevät. purot solisee ja kevät aurinko lämmittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:18

Ite tykkään keväästä kun lumi alkaa sulaan ja aurinko lämmiittää mukavasti ja linnut alkaa laulaan pitkän talven jälkeen,myös itellä on pitkä kesä-loma edessäpäin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:44

Kesästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:06

Minusta on jokainen vuodenaika ajallaan aina ihana. Jokaisessa on omat tuoksunsa ja ilman väri on jokaisessa omansa. Iholla tuntuu kaikki erilaiselta ja maistaakkin saa joka vuodenaika erilaisia makuja.Äänimaailama on myös erilainen jokaisena aikana. Kaikki aistit aistivat samat asiat erilaisina .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:30

kevät.linnut tulevat,tuoksuu keväältä.pääsee kulottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:32

Kesästä on eniten iloa. Silloin on valoisaa, luonto kukoistaa, eläimet lisääntyvät ja kaikki nauttivat elostaan. Ilmasto on lämmin ja työn raskaan raatajakin saa lomailla. Kyllä kesän avulla kestää taas talven koettelemukset, ainakin paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:33

Kevät ilman muuta. Tuleva kesä edessä ja sen myötä kukat ja mehiläiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:37

Olen syntynyt toukokuussa,et kyllä se kesä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:16

Lapsena,se oli ehdottomast kesä,myöhemmin kevät,kaikkine ihmeineen.Vuosi vuodelta on tullut selväksi kaikkien vuodenaikojen ihanuus,viimevuosina myös syksy tuntuu ihanalta,kun illat taas alkavat pimentyä ja kynttilät näkyvät taas selvästi,sadepäiviä on paljon ja on ihana kääriytyä peiton alle sohvan lämpimää,tulen ääni kaminassa hellii korvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:52

Kaikissa on omat hyvät puolensa. Kevät, kesä ja syksy ovat kasvien suhteen aktiivisimpia aikoja, mutta kyllä talvikin voi olla mukava. :)

No, okei, pidän eniten syksystä kun sato on ohi ja on kiireettömiä, kuulaita aamuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:29

Kaikki ovat hyviä, eri vuodenaikoihin kuuluu eri asiat.