Parhaat iltapalat?

Lämmintä maitoa, puuroa, hedelmää vai mitä napsulaiset syö iltaisin? Meillä hk-sinisen mättökilpailut yleensä joka ilta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 22:13

Mättökilpailuja en harrasta enkä mitään muutakaan klo 21 jälkeen.
Teetä, leipää, juustoa, hedelmää ennen sitä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 22:12

Tänä iltana söin kanaa ja salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:13

vihreää teetä ja kinkku juusto leipä...1-2 kpl

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:13

Muroja, ite tehtyä mansikkahilloo ja maitoo, nam ; ) maistuis varmaan sullekkin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 22:16

Yleensä pari pala leipää, broilerileikettä tai kevytjuustoa. Iso lasillinen vettä tai puolukkamehua. Tänään vain viinirypäleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:25

hedelmiä tossa kuluu pitkin iltaa ilman että sen paremmin lukuu pidettäs, muuten se sitten jääkin kahviin ja setsuuriin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:30

Jukurtti on minun iltapala,ja leseitä sekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 23:13

vaihtelee.. joskus iskee syömähulluus just illalla niin silloin menee mikä vaan:) tänään taas en ole syönyt kuin yhden omenan kun päätä särkee..normaalia siis ei ole. Voileipää voin syyä. Vettä juon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 00:22

Rasvaton jogurtti ja juustovoileipää.Jokin hedelmä lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 03:37

vihrea tee ja paistetuilla vihanneksilla ja kananlihalla taytetty sampyla,,chilia reilusti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:54

Iltasella vesi lasi,ja omena siinä se pysynyt tapa jo ainakin jo 30 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:53

Pähkinöitä ja pussi Pandan lakuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 04.02.2009 - 12:11

hedelmiä, leipää, kananmuna ja maitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:43

Riippuu fiiliksistä ja siitä tuunko työstä. Joskus pitsaa ja teetä. Eilen illalla ruisleipää, lenkkimakkaraa ja mineraalivettä. Toisinaan ainoastaan hedelmiä tai marjoja. Joskus teen lämpimiä voileipiä, joskus jotain hyvää salaattia. Karpalokiisseliä ja vaniljakastiketta. Sit hyvä iltapala on ohut revitty ruisleipä, päälle esim.maustettua sulatejuustoa, tonnikalaa, tomaattia ja juustoraastetta; paistetaan uunissa+200, aika nopeasti elikä kunnes juusto sulaa. Koetetaan syödä aina siinä alkuillasta, kun aikaisin menemme nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:47

Joskus jaksaa laittaa juurespaloja,juustonviipaleita ja leipää ja muuta dipattavaa(turkkilainen jugurtti ja chiliä,soosina).Välillä iskee sipsi-kausi(hyi,tuhmaa ja lihottavaa).Aika usein ei laiteta iltapalaa,silla ruoka syödään meillä,suomalaisen tavan vastaisesti aika myöhällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:47

Leipää ja teetä jos on kova nälkä olevinaan, mutta yleensä vain hedelmää tai hedelmärahkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 20:49

Täytetyt groisantit on ihania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:55

Tuli nälkä! §:P~~

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 14:45

mä rakastan dipata babyporkkanoita ja paprikan paloja sispidippeihin iltapalaksi :)
mut yleisimmin mun iltapala on kupillinen vihreää teetä :)