Onko äijäbaletti sinun juttu? Minä olen todellinen tanssin ystävä, mutta tämä kyllä minulle vähän vieras ajatus. Entäs sinulle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 22:04

Jollain lailla vähän huvittais kattoa kun oma mieheni tanssis balettia pinkki puku päällä ( eka tuli sellainen kuva mieleen) mut varmaan se joillekkin sopis mut en usko, että meidän isännälle ; )
Tavan tanssi on mukavampaa katseltavaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 22:07

Kieltämättä hyvin vieras ajatus!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:11

katoin äsken kys.ohjelmaa..en osaa sanoa oikein , kun kyseinen tanssi vieras..katsotaaan siten kun tulee tv,stä ulos :) :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:36

Aivan utopiaa,mutta jos joku tykkää niin sehän on hänen oma valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:58

Katselen ennemmin äijien pomppimista kun naisia prinsessapuku päällä. Äijäbaletti on kertovampaa, monimuotoisempaa kun naisbaletti. Eli lähtekääpäs kaikki napsulaiset katsomaan balettia, se on taiteellista ja kultturellia. Sitten voi kertoilla täällä balettimatkakokemuksia esim. Venäjältä, jossa on paljon hyviä miesbaletin tanssijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 00:30

En ole katsonut mitään tv-ohjelmaa tänään, mutta jos kysymys on balettitanssista niin rankka on laji. Balettitunnit on aloitettava jo lapsena. Painon on pysyttävä minimissään. Nivelsiteet ja nivlet naksuvat ja lihaksia särkee. Kurinalaisuutta ja itsensä unohtamista se on..

Yleensä balettitanssijan ura loppuu melko nuorena loukkaantumisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 07:36

Ei ole minun katsottavaa ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 08:55

Liikunnasta varmaan käy; äijäjooga on minusta miehekkäämpää ... ja sekin hieman ... no, akkamaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:30

TUNTEMATON ON

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:55

Aivan tuntematon laji minulle.Mutta tanssikoon,jos haluavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 21:03

Ei ole miun juttu olenkaan tämä taiteenlaji,mut siellä tarvitaan myös poikia et miehiä,on ne kyllä hyväkuntosta porukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:57

En ole kuullut äijäbaletista. Kuulostaa oudolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:18

tuntuu vähän oudolta ajatukselta vetäistä trikoot jalkaan ja lähteä julkisesti hyppelemään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 12:23

Pahasti epäilen ettei tulekkaan tutuksi vaikka väitänkin olevani melko ennakkoluuloton, aina ne rajat löytyy