Onko Napsulaisten mielestä liikaa vai liian vähän maahan muuttajia.

Täällä kaakkois suomessa heitä on jo tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 21:34

Minusta monikulttuurisuus on hyväksi ja kaikki ahkerat ja työtelijäät ihmiset ovat mielestäni tervetulleita, mutta sitten se varjopuoli on nämä sosiaalipummit paremman sosiaaliturvan perässä, joita en voi hyväksyä.
Rikkaiden länsimaiden on minusta kuitenkin tulevaisuudessa tuettava huomattavasti enemmän kehitysmaita, jotta hyvinvointia saataisiin leviämään maailmaan hieman tasaisemmin.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 21:34

On niitä täällä meilläkin päin. Kauppareissulla joskus kuulee pelkkää venäjää. Alkaisi minun puolestani riittää. Ja onhan noita muunkin rodun edustajia siellä sun täällä. Onneksi en ole rasisti. Voisi olla vaikeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:38

Muuttajia on jo riittävästi. Toisaalta muuttajia Suomeen on paljon vähempi. kuin keskieuroopan maissa. Suomi kaukaisena maana ei houkuttele valtavasti, hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:39

Meillä täälä maalla ei ole oikeastaan yhtään, kun en ole nähnyt, mutta se on paha , kun niitä sitten yhteen paikkaan laitetaan liikaa..joten hajautettuna ei tuntuis paljolta...ymmärrän toki ,että heillekkin pitää olla paikka, kun koti ei ole turvallinen , jos ei pappa ja mummu saaneet täältä paikkaa, niin vois olla, et puhe ois nyt venäjä, no mua ei kyl oliskaan, kun isä oli hämäläine..oho lipes taas aiheesta, mutta kyllä hyväksyn pakolaiset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 21:40

veivätensiksi naise sitten työt ja vankilat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:47

Saishan ne jo riittää kun ei omillekkaan ole töitä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 21:50

ihan sopiva määrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:06

Meilläpäin liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:11

Varmaan nyt leimataan rasistiksi mutta sanoisin että alkaa jo riittämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 23:10

nyt laman aikaan tänne on turha tulla kun joka päivä on työttömyys uutisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 23:31

Näin pysyköön kotimaissaan,meillä on niitä ihan liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 04:08

Saisivat laittaa osan jo poiskin täältä vankiloita täyttämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 08:37

EHDOTTOMASTI LIIKAA!
Suomi on tuota menoa "miehitetty" eikä todellakaan ole hyvä noin paljon päästää suomeen maahanmuuttajia.
Ja kun noita töitä ei tahdo olla edes suomalaisille!?
Niin valtion pitää maksaa pienestä pudjetistaan vielä tuhansille ulkolaisille maahanmuuttajille elantoa!!!!Mitä Suomi on noin 10 vuoden kuluttua tästä jos sama peli jatkuu!!!???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:35

Aivan liikaa. Kun itä-ja etelärajat avautuivat, tuli liikaa muuttolaisa ja mukanaan kasvanut
rikollisuus.

Lisätty: 04.02.2009 - 14:29

pääkaupungissa "muuttolaisia" on ihan liikaa.

Lisätty: 04.02.2009 - 17:08

Syntyvyys päinvastoin pääkaupunkiseudulla on kohonnut viime vuoden aikana huimasti.
Tämä on faktaa, ei mututietoa. Synnyttäjinä ovat nimenomaan aidot suomalaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:46

Aivan liian vähän,kuulee vielä liikaa suomea puhuttavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 04.02.2009 - 12:13

No kyllä niitä on mielestäni liikaa. Suomeen pitäisi ottaa vain ne kenellä on todellinen tarve, siis ettei voi palata kotimaahansa. Ihan ok jos mamut käyvät töissä, koulua ym. yrittävät elää maassa maan tavalla, mutta kun se ei aina näytä luonnistuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:24

Varmasti mahtuisi lisääkin ,sijottaa vaan saisi ympäri maata,ei ainoastaan samoille alueille.Syntyvyys on liian pieni meillä suomalaisilla,kukas meitä hoitaa,sitten kun olemme vanhoja,ellei saada lisää väkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 19:16

Kyllä tänne vielä mahtuu, tervetuloa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 21:58

Meillä on aika paljon jo. Ehkä voisi levittää tasaisemmin. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 11:19

vaikea sanoa mikä olisi sopiva määrä, aika näyttää missä vaiheessa todelliset ongelmat alkaa