Oletto käyttäneet nettitohtorin palveluksia,jos olette niin onko siitä ollut apua vaivoihinne.

Itse en ole käyttänyt tätä palvelua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

C
Vastattu: 04.02.2009 - 12:14

no ohan sitä tullut käytettyä, ja yhteen vaivaan löysin vastauksen sieltä! muuten ei olisi käynyt mielessä. Ihan kätevä palvelu.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 21:23

Luen sieltä aikaajoin uusien lääkeaineiden vaikuttavista aineista ja varmistan joskus myös diaknoosien oikeudellisuuksia.
Ihan hieno sivusto, mutta pelkään hieman amatöörien laveita tulkintoja ja lääkekoulutuksen saaneet ihmiset minusta voivat sieltä saada uutta tietoutta.
Vaivoihini sieltä ei sinäänsä ole ollut apua, mutta olen kyllä sen avulla voinut päivittää lääkitykseni aikaajoin nykyaikaiselle tasolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:24

en niin että kysellyt jotain, mutta tohtri sivuilta käynyt katsomassa erilaisia sairaus tietoja..luotan ihan naamatusten käyntiin lääkärillä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 21:36

Jollain tohtorisivulla olen katsellut johonkin tautiin liittyviä oireita. En muuten ole käyttänyt kyseisiä sivuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:51

En ole kysellyt kun käyn ihan nokatusten tohtorin luona sitä tenttaamassa kuin hyvin asiansa osaa ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 21:52

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:50

en ole koskaan käyttänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 07:38

En ole, minusta lääkärin pitää nähdä minut,ja minun se hoitava lääkäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 08:00

En. Työpaikallani on lääkäreitä monella erikoisalalla, kysyn, jos sellaista asiaa ja vaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:42

En ole käyttänyt ei tarvetta ilmaantunut, netti tohtorille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 14:34

En diagnosoi itseäni, se on liian vaarallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 21:38

Enpä ole juurikaan tarvinnut sen enempää netti kuin muitakaan tohtoreita. Jos (ja kun) tarve tulee niin kyllä haluaisin tohtorini ihan livenä