Herättääkö Herätkää-lehti?

Taas kolahti postiluukusta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 15:41

njaah joskus mummo on tunkenu sellasii nokan eteen mutta empä nyt tiiä :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 15:46

Ei nyt herättänyt, aamulla kyllä kello herätti ja siinä luin sanomalehden aamukahvin kanssa : )
ehkä niiden yhteisvaikutus herätti pirteään pakkasaamuun ; ) hrrr...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 16:13

En ole kyseistä lehteä nähnyt vuosikymmeniin. Ja huonosti herätti silloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.02.2009 - 16:13

voi että, kaikkes ne uskonkaupittelijat tarjoo. ei tosiaan herätä mitkään tuollaiset lehdet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 16:17

Joskus lukenut ja ko. lehdessä oli ainakin silloin aika ajankohtaisia asioita, jotka herätti/pani ajattelemaan maailman asioita...

Lähteet:
Herätkää-lehti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 16:29

joskus katsonut kyseisen lehden, mutta ei herrättänyt suuntaan ,eikä toiseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 16:54

Ei herätä vaan sen tyrkyttäjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 16:55

Ei ole minua varten eikä herätä:
______________

Herätkää! on Jehovan todistajien Vartiotorni-seuran julkaisema uskonnollinen aikakauslehti, jota julkaistaan kerran kuussa. Lehden julkaisija ja kustantaja on Suomessa Jehovan todistajien uskonnollinen yhdyskunta. Kuten toisellakin Jehovan todistajien julkaisemalla lehdellä, Vartiotornilla, Herätkää!-lehdellä ei yleensä ole päätoimittajaa. Suurin osa artikkeleista on lehdessä ilman kirjoittajan nimeä tai vain kirjeenvaihtajan maa mainitaan. Lehdelle voidaan nimetä päätoimittaja, mikäli julkaisumaan lainsäädäntö tätä edellyttää. Suomessa Herätkää!-lehden päätoimittaja on Jukka Ropponen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 16:56

Saattaa se jonkun oikeasti Herättääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:23

Ei vielä tähän päivään mennessä ole herättänyt. Tuleehan niitä joskus postiluukusta tai sitten saa joltain todistajalta jota en sisään laske. Eilen oli postissa tullut kristus-sanomat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 17:43

tottahan toki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:44

Ei herätä, en ole vuosiin sitä nähnytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 18:05

Ei herätä, koska luulen jotain että maailman tilanne ei mene heidän ennustuksen mukaan.Pikemmiten tulee kaikkeen ihmisen rakentamiin järjestelmiin järjestelmän muutos. Kaikkihan meillä on ollut jo valmista täällä maan päällä ajan laskun alusta
alkaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 18:33

"herätkää,vartiotorni kaatuu" sanoi aikoinaa(25v sitten)mummoni ja ei me sitä tajuttu,oisko pitänyt herätä vai ei,monesti olen tuota miettinyt enkä vieläkään ole siihen herännyt,toivottavasti moni teistä NAPSULAISISTAKAAN ei herää,kun mielestäni juuri nuo usko hommelit sekoittavat ihmisten pienet päät ja ne alkavat sen jälkeen höpöttämään ja sitten ne alkavat kiusaamaan tavallisia maan matosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:03

Ei ole minkäänlaista herätystä. Enkä ole nähnyt moneen vuoteen niiden tyrkyttäjiäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:13

Hyvä lehti, ajankohtaisia kirjoituskia. Luonnosta paljon ja terveydestä usein,luen kun tarjotaan, Aika rinnakkainen Valittujen palojen kanssa asialtaan, vähäisempi vain sivuiltaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:35

Kerran otin sen (ennen jätepaperiin heittoa) ja silmäilin läpi, ajankohtasia asioita siinä kieltämättä oli. Luenteeltani kun en ole mikään pohdiskelija tai muutenkaan en murehdi maailman asioita niin ei voi sanoa että olisi herättänyt millään tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:40

ei herätä. joskus niitä luukusta on tullut, onneksi nyt saan valkata mainokset jotka tahdon lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:58

Kyllä luen jos ehdin. Yleensä sisältää ihan mielenkiintoisia juttuja laidasta laitaan. Olisi siitä ohjenuoraksi monille. Ehkä tämä Jehovantodistajien herätystapa on vanhanaikainen, koska nykyihmiset karttelevat vieraita. Ei se väärin ole, mutta ihmisiä ei saa näin heräämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:28

Kyllä "Sotahuuto" herätti kaiketi tehokkaammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 10:47

Olin jo valveilla kun ovikellosoi,sanoin jatka matkaa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 16:10

Silmäillessä nukuttaa ja kaminassa/hellissä sytyttää'.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:10

Meillä herättäjä on Helsingin Sanomat, tulee niin varhain aamulla etten siihen herää.
Muista herättäjistä en tiedä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2009 - 00:41

ei ole sanoma tavoittanut