Kertokaa vitsi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 17:12

Blondi makasi nurmikolla korva maata vasten. Kaveri pysähtyi kohdalle ja kysyi : mitä sinä teet ?
Johon blondi vastasi : kuuntelen tässä apulantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 16:09

Ruotsalainen tuli hakemaan suomesta töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 16:13

- Montako miestä tarvitaan vaihtamaan WC-paperirulla?

- Kukaan ei tiedä. Yksikään mies ei ole koskaan vaihtanut sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 16:17

Miksi mies ostaa sähkökäyttöisen ruohonleikkurin jossa on johto?
Jotta hän löytäisi takaisin kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 16:17

Tehtaalle oli asennettu voileipäautomaatti. Blondi laittoi vitosen automaattiin ja sai voileivän. Hän kokeili automaattia kerran toisensa jälkeen ja lopulta hänellä oli iso kasa voileipiä edessään.
- Etkö aio lopettaa? työkaveri kummasteli vieressä.
- Älä nyt ole hassu. Kun minulla käy tällainen säkä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 16:40

Mikä erottaa ihmisen ja apinan toisistaan?
- Pohjanlahti.

Ei nyt mikää hirveen hyvä mut menkööt. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 16:49

Tää on tosi juttu.
Pieni poika meni mummon luokse ja sanoi: onpas sulla hieno rätti. Osoitti sormellaan mummon uutta pöytäliinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:06

Mulla vaan tulee kaikki hävyttömät vitsit mieleen ja tämä ei nyt ole mun vitseilleni oikein sopiva paikka : ))

kokeillaan : Se parhaiten nauraa jolla on kovin lääkitys...

vitsit sivuilla on lisää..... ja eikun nauramaan : )))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:46

Miksi blondi pesee hiuksensa keittiö altaassa ? siellä muutkin vihannekset pestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 17:47

Mitä leveämpi perä, sitä pienempi rako.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 18:44

tämä liittyy jouluun sain tämän teksti viestinä; on juuri vähän rivo, en tiiä aatelkaapa itte;;; Pukki pomppii muorin päällä,Muori antaa joka säällä,Aina seisoo Pukilla,ei alas sitä saa edes tukilla.Pukki Muorin rakoon vääntää,kun Muori vähän kylkeä kääntää,jos et halua takaapäin lähetä tää eteen päin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:10

Miksi kerrotaa vitsejä kertovaa mummoa?
Huuliharpuksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:09

savolaine kannibaali söi jäätynyttä ruottalaista ja totesi jotta " onpa tää kovvoo hommoo..."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:58

Kaunis nuori nainen istui hotellin ravintolassa yksinään. Eräs läheisessä pöydässä istuva mies ehdotti:
-Saisinko tarjota neidille drinkin?
-Mitä, hotellihuoneessanneko? hävytön ehdotus, huusi neitonen täyttä kurkkua.
Muut ravintola vieraat tuijottivat miestä paheksuvasti. Mies puolestaan nolosteli ja syventyi juomiseensa. Hetken päästä neitonen tuli miehen luo ja selitti:
-Anteeksi tuo äskeinen, mutta minä opiskelen psykologiaa ja tutkin ihmisten reagointia yllättävissä tilanteissa.
Mies mulkoili neitosta vihaisen näköisenä ja huusi niin että sali raikui:
-Mitä, kaksisataa euroa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:33

Laihialainen vei virtsanäytteensä lääkärille tutkittavaksi suurensuuressa pullossa, jossa näytettä oli kosolti.Näytteen tutkittuaan lääkäri totesi: Teissä ei ole mitään vikaa. Kotiin palattuaan mies huikkasi perheelle: Hei vaimo, äiti, isä, ukki ja mummo! Olemme kaikki terveitä samoin kuin meidän hevonen ja koirakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 23:58

Nainen etsi alasti koiraansa mikä oli karannu pohjaton pesuvati mukana. Tuli auto ja nainen hätääntyi Pisti pesuvadin hädissään karvatussukan eteen ja kysyi ootteko nähmy tätä. Kaveri vastasi en ole nähnyt . Koran nimi oli Tätä..

Lisätty: 04.02.2009 - 20:21

Kaveri vastasi että en ole ennen nähnyt tätä (raameissa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:21

Mitä eroa on insinöörillä ja vessapaperilla,vessapaperi on kaksikertanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:11

Voi elämä! :D Taas blondivitsejä. En kehtaa edes sanoa mitä tuli mieleen. :P
Kerronpa tässä erään sananvaihdon meiltä kotoa:
Teinityttö: Haluun klamydian!
Minä: Et kai sentään?

Lisätty: 07.02.2009 - 22:12

Ei tullut mieleeni, että kyseessä oli Klamydia-yhtyeen uusin pitkäsoitto. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 23:33

ruotsalainen jäännyt jumiin liukuportaisiin