ek
Kysytty: 03.02.2009 - 15:12

onko matkakokemuksia Hong kong, Kanton, Sanya?

Avainsanat: hainan sanya

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 15:25

Kanton, pari viikkoa viimevuoden lokakuussa, ennen messuja.
Kovin huonosti osasivat englantia, ei edes turisti-infossa vuorossa ollut tyttö kuin muutaman sanan. Jos taksille antoi hotellissa kirjoitetun kiinakielisen ohjeen jostain paikasta osoitteineen minne halusi mennä, ei taksinkuljettaja osannut lukea sitä, oli mahdollisesti eri murretta. Taksi edullinen.
Mahdottomasti nähtävää ja koettavaa, helppo liikua metrossa ja bussilla.

www.newsgd.com/specials/94ca...140054.htm
www.cantontradefair.com/tick...ortbus.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 16:26

Hongkong, reilu vuosi sitten kesäkuussa. Kaikki pelaa loistavasti, englanilla tulee hyvin toimeen, siistiä ja selvästi halvempaa kuin Euroopassa vakkei olekkaan mikään Aasian halpahalli. Paljon nähtävää viikoksi, Sea Land kannatta käydä katsastamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:05

Hongkong puoli vuotta sitten. Hieno kaupunkilomakohde, siisti turvalline ja riittävästi nähtävää. Hintataso hyvin kohtuullinen ja palvelut pelaa. Viikko ei oikein riittänyt. Tehtiin taksikuskin kanssa sopimus, kuljetteli meitä kolme päivää toivomusten mukaan ja toimi samalla ihan kunnialla matkaoppaana (hyvä englanninkielen taito) , hinta halvempi kuin matkatoimistoretkillä ja auto tilava, ilmastoitu, hiljainen kaasukäyttöinen Toyota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:32

Melko kaukaisia kohteita, ei ole koskaan ollut mahdollisuutta sinne matkustaa.