Miauu, minä Vilma-kissa kysyn nyt muilta kisuleilta, että joko teitä "kutkattaa" silleen, kun on tuo kevät tulossa...?

Emäntäni näyttää aina mulle viime kevään pentueeni kuvaa...ne niin tahtoisivat hoidella pieniä kisuvauvoja. Olen minä ajatellut vakavasti asiaa, eikä ne oo antaneet niitä pillereitäkään pitkään aikaan. Tiedättehän, niitä jotka vie pois koko elämisen riemun...

Avainsanat: kissat halut pentue

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 14:25

vanhan kollin vaistot tallella mutta paikat niin jäykkänä ettei ketään kiinni saa jos ei nyt sitten joku säälistä parkkeeraa odottelemaan ... (juniorit pysyy kunniottavan matkan päässä, on senverran kokoa ja näköä tallella) ... sellaista se on kevät, pistää huokailemaan ...

Kysyjän kommentti

Kiitos hauskasta vastauksestasi. Kevättä rinoissa...Vilman riemu kesti viikon ja nyt se on rauhallinen..jotenkin myhäilee itsekseen. En tiedä kävikö sulhoja vai muutenko meni tuska jo ohitse. Kuulostellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 14:14

Kissoilla se riemu vaatii kyllä raskaan veron,kun on korvat riekaleina ja turkki veressä harvase yö. Mutta luontohan sen on sellaiseksi luonut.
Varmasti joo kutkuttaa kaikkia joilta ei ole suoritusvälineitä julmasi riistetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 14:15

Eemelin vehkeet valtiolla.Ei ymmärrä noien asioien päälle mitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.02.2009 - 14:53

joo o, kylläpä taitaa kevään vaikutus näkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 16:26

njauu..hajuja haistellaan ja levotonkin hieman olo, mutta minkäs teet, kun emäntä on pitänyt huolen ,et me kaks komiaa kollia.ei jälkikasvua saada, eikä pikku pentuja tehdä...mjauuuuuu...kevättä on silti rintakarvoissa...njauskis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 17:00

Ei tartte kollien tulla kulmille mouruamaan. Mätän tassulla päin näköö jos joku yrittää. Vasta syksyllä pääsin yhdestä eroon, ja toista ei ole tarvis. Emäntäni ja minä riittää meidän perheidylliin. Mijauuu !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:03

Naapurien kissoilla ainakin on ilo irti - taitaa olla turkkikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:13

Kyllä olenkin tuossa ehtoo puolella kuunellut sitä sellaista mouruamista välillä luulee ,että joku lapsi itkee, mutta kun menee lähemmäksi ,niin kollin perskuleet siellä onkin körmyllään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:20

Ei minun neidit sellaisesta mitään tiedä, leikkautin niin siihen yöaikaiset mouruamiset loppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:07

miul on vain koiria mutta niitäkin kutkuttaa.. heittävät ihan selälleen kun sopivasti kyhnyttää;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:01

Katti pysyy kotona kun on leikattu, joskin pistelee poskeensa tintin päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:24

Mulla ei ole kissaa mut meidän koirat ovat aivan mahdottomia kun täällä päin on niiin hyvän tyoksusia tyttö koiria ; )
Mut kaverilla on 9 kissaa ja kaikki on leikattu ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:39

Meidän katit ovat leikatut,nuoria neitejä lukuun ottamatta,heilläkin se on pian edessä,vielä eivät ole mourunneet ikää on 9kk.