Mitä tietää kun unessa lähtee hammas?

Näin viime yönä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 14:07

katso sellaiselta sivustolta kuin www.hedelmäpuu.com, siellä on aikas hyvä unikirja : )

Lisätty: 03.02.2009 - 14:23

oisko se sit www.hedelmapuu.com : )

Kysyjän kommentti

Kiitos.Sieltä löytyy kaikki mahdolliset unien selitykset....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 14:06

ei syytä huoleen jos se aamulla herätessä oli tallessa, unet eivät ole enteitä, näin uskon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 14:16

Ainakin se tietää sitä,että pureskellessa aamulla leipäpalaa se ei vaurioidu enää siinnäkohdin niin pahoin kun eilen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 14:37

Joka uniinsa uskoo, hän varjoaan pelkää.
Vanhankansan vihtahousuilla ja unenselittäjillä omat versionsa.

Nykyisin tutkitaankin pääasiassa unen vaiheita unen sisältöjen sijaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 15:42

Jossain on sanottu, että hampaan lähteminen 'tietää' läheisen sairautta/kuolemaa, tms. ja mitä taaempana se ko. hammas on sitä kaukaisempi sukulainen kyseessä. Mutta se mutta, mikä on milloinkin sitten enneuni?, missä yön vaiheessa tulee tämä uni, iltaset syömingit ja juomingit + tv-ohjelmat alitajunnan kautta vaikuttaa uniin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 16:09

niin minäkin oon kuullu joskus et se merkitsee läheisen kuolemaa tai muuta vakavaa, mutta eipä oo ainakaan mun kohdalla tuollaiset toteutunu (onneksi!)
joten ehkä se tarkoittaa vaan sitä että näyttää uuno turhapurolta xD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:05

Joku asia on lopullisesti hoidettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 17:09

Unien salattu maailma vuodelta 1981 kirjoittaa:
Hampaiden irtoamista voidaan pitää sukupuolisen potenssin yleisen heikkenemisen merkkinä. Vanha näkemys suusta talona ja hampaista sen asukkaina tai yleensä sukuna, on pohjana käsitykselle, että hampaan irtoaminen ennustaa kuolemaa, mikä näyttää usein pitävän paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:03

Minä olen kyllä kuullut, että kun hampaat lähtee ,niin joku läheinen kuolee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:06

jotta sitä taitaa vähän jomotella ja se kuultaa uneenkin.. tai sit ei yhtään mitään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:07

Olet alitajuntaisesti huolissasi hampaittesi kunnosta. Käy hammaslääkärissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:24

Kuolooko sukua sillonkin, kun hammaslääkäripeikko kiskoo kaikki veke esim. proteeseja varten?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:15

Kuulemma se tietää läheisen kuolemaa, mutta älä huolestu suotta. Pskan näkeminen unessa tietää paljon rahaa, mutta eipä toteutunut. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:35

SE TIETÄÄ HAMMASTEN KIRISTELYÄ