Kritisoitko,ärsyttääkö sinua jotkut vastaukset jotka ovat täysin vastoin omaa käsitystäsi ja arvomailmaasi

Minulle kävi niin, luin yhden vastauksen joka tuli kysytäessä neuvoja luentoon joka koski alkoholismia.

Avainsanat: alkoholismi arvomaailma ärsytys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 23:10

Eri mieltä voi olla, mutta ehdoton inttäminen faktasta tyhmää. Ei yleensä ärsytä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 11:24

Ei minua sellaiset vastaukset ärsytä. Meillähän on eriäviä mielipiteitä ja erilaiset arvomaailmat. Jokaisen vastaus on hänen omasta mielestään hyvä, jos ajattelee niin kuin vastaa. Ja sinähän kysyit neuvoja. Seulo sieltä mieleisesi ja jätä muut omaan arvoonsa. Ei jokainen voi miellyttää kaikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:27

Ei näitä kannata ottaa vakavasti, no jokainen tietty vastaa oman tietämyksen mukaan, mut ei kaikki vastaukset ole ihan fiksummasta pästä ja ne kannattaakin jättää omaan arvoonsa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:27

eirilaisia mielipiteitä siedän kohtuullisen hyvin, täysin typerät 'en tiedä' pisteenkeruu vastaukset nostattaa näppylöitä, moskan alle hutautuu helmiä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:28

Meillä jokaisella on omat ajatukset asioista: ) onneksi, eikä mua ärsytä vaik joku vastaus on hankala. Jokaisella ihmisellä on oma tarinansa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:36

Eikös ole sanan ja ilmaisemisenvapaus, kunhan ei tahallaan ole ilkeä tai loukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:39

Ei ärsytä.
Minusta mielipiteen vapaus kuuluu jokaisen perusoikeuksiin ja sen sanominen ääneen on hyvä asia.
Tietysti ,jos tahallisesti haluaa loukata toista,niin se on sitten jo ihan toinen asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 12:00

Ei ärsytä enää alussa vähän tökki mutta tökin varmaan yhtä paljon takasin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 12:05

En ole ärsyyntynyt vaan hieman pettynyt tiettyihin asioihin ja jokainenhan taaplaa tyylillään eikä sille ole mitään tehtävissä

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.02.2009 - 12:50

noh, joskus joo, jos on aivan päinvastainen verratuna omaan mielipiteeseeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 12:53

Ei yleensä ärsytä, ainakaan jos toinen on vaivautunut perustelemaan mielipiteensä (vaikka hän kannattaisi rasismia, jota itse en kannata). En oikeastaan jaksa välittää muiden mielipiteistä, joten senkään takia en ärsyynny...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:45

En nyt välttämättä kritisoi (muuta kuin mielessäni) olkoon kysyjä/vastaaja kuka vaan, esim. jos kysytään; miksi, vastataan; milloin, jos kysytään; milloin, vastataan missä, jos kysytään; paljonko, vastataan; ei välii, tms... yms. yms. Eli nautin itse niiden vastauksien lukemisista ja tiedoista (vaikka siis kysyjä joku muu kuin minä), joissa on keskitytty siihen olennaiseen, mitä tässä kysymyksessä halutaan tietää, siis se pääpointti... eikä ohi kysymyksen...
Asiapitoisiin kysymyksiin asialliset vastaukset (saa toki huumorinkukkakin siel sivus olla mukana), jos ei iteltä sitä asiaa löydä, niin jotta ei loukkaisi kysyjää, niin kannattaa mielestäni jättää vastaamatta... mutta onneks, suht kaikki tääl osaa napsutella. jess..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:51

Se on terveen merkki jos on erimieltä minun kanssani, eikä se minua ärsytä ärsytä, tyhjät vastaukset jollain tavoin nipoo ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:03

ei ne ärsytä.. meit on joka junaan ja jää vielä asemallekin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:18

Täällä Napsussa ei ärsytä mikään, niin vakavaahan tämä ei ole. Mielipiteen vapaushan meillä kaikilla on ja se täytyy sallia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:18

Miksi ärsyyntyä jostain, joka on napin painalluksella poissa näkyvistä?