Kansanedustaja on ehdolla maakunnassa mutta asuu pääkaupunkiseudulla sáaden hyvät kulukorvaukset. Mitä olette mieltä asiasta?

Asia on nyt tullut julkiseen keskusteluun ja toivottavasti asiaan tulee korjaus.

Lisätty: 03.02.2009 - 11:13

Perhe eli vaimo ja lapset asuvat Helsingissä tai Vantaalla, perheenpää(vaimo tai mies) toisella paikkakunnalla mutt akäytännössä perheen kanssa.

Avainsanat: rehellisyys oikeudenmukaisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 17:55

Sääntöjen venyttely ja etuuksien ulosmittaaminen kyseenalaisin perustein pilaa maineen niiltäkin edustajilta jotka malttavat vähän paremmin pysyä kohtuudessa ja elää ihmisiksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 11:17

Paheksun asiaa kun ne itse päättävät justiinsa työn tekijöiden kulukorvauksia ja meinaavat pienentää eniten ajavien korvauksia,luuleeko ne ,että joku huvikseen ajaa pitkää työmatkaa.Eli jos ei asu paikkakunnalla ei sovi ehdokkaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:18

juu näitä kyllä on ollut kautta aikojen, jos jostain jokunen euro tulee lisää niin kiitos, mutta en hyväksy, et yhteiskunnan varoja näinkin käytetään hyväksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:18

Jalasmökki-moraalilla on pitkät perinteet tässä maassa, kysykää Paavolta kyllä Paavo tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 11:21

Asukoot siellä missä edustavatkin. Tai sitten edustajanpaikka katkolle, sekä kulukorvaukset myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:30

Hyvä että asioita saadaan julkisuuteen.

Mutta Kela ei ole aikoihin nostanut matkakorvauksiaan, vaikka bensan hinta on noussut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 12:01

Siinähän ne herrojen metkut sitten taas onkin ja kyllä he saa kaikki mahdolliset lisät, mutta tavallinen eläkeläinen vain kituu siellä pienessä kolossaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 12:08

Kyllä sitä on tehty kautta aikain, kaikki raha se on kotiin päin, moraalista viis.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.02.2009 - 12:50

lisäliksaa. ihan kuin sitä palkkaa ei muutenkaan saisi paljon. hmph.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 14:01

Politiikalla ja rehellisyydellä ei todellakaan ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Jos tekemättä tai luomatta mitään ,voi saada päätähuimaavat tulot ,niin se ei voi olla rehellistä. Kaikki politiikkaan liittyvä on juonimista ja kytkykaupaa ja hyväveli sopimuksia ja se joka ei näitä sisäistä ja ota ohjenuorakseen, ei vain voi menestyä politiikassa ja hänen paikkansa on silloin rehellisessä yritystoiminnassa tai palkkatyössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 20:02

jotta tommottii ner just on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:35

Epärehellistä tuohua,eikä näy edes häpevän mokomat,Käräjille vaan varkaudesta,sitähän tämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:19

Mielestäni heidän pitäisi näyttää esimerkkiä ja alentaa palkkojaan.