OLETTEKO PAASSYT HERKUTTELEMAAN PUUDELI SOPALLA

Lisätty: 03.02.2009 - 14:02

1999 olin vietnamilaisten mukana ostamassa koiria ruuaksi vietnamiin nama koirat kasvatetaan kuin siat ja lihotetaan ennen myyntia,,sellainen muistikuva olisi maistui samalle kuin kana,,syotiin nuorina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 13:01

Vilma-kissa vastaa: Miauuu, voe kaaheeta. Ihan tiällä nous joka karva turkistani pystyyn. En syö koirakeittoo, voe kissanviikset tuas. Emäntä vastaa, että kerran Thaimaan reissulla suatettiin syyvvä valkoisen koiran keittoo, taekka suatettiin olla syömätäkkii...nimittäin pieni katukeittiö valmisti herkullisia ruokia ja useampana päivänä maistettiin jotain. Kulmilla pyöri oma koirajengi ja sit loppuviikosta huomattiin, että iso valkoinen koira puuttui...aamupäivällä olimme syöneet herkullista keittoa jossa oli tunnistamattomia pieniä lihapalleroita...no, puudelia se ei sit ainaskaa ollut....sekarotuista kai.

Kysyjän kommentti

sopivasti huumoria ja toivottavasti ruokakin oli hyvää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 09:48

en ole enkä halua :F

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:49

Kiinassa olisi ollut tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:50

Koirat saavat minun puolesta jäädä syömättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.02.2009 - 09:55

hmm. ei ole, mutta kuulostaa aika epäilyttävältä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:58

Ei varmastikaan ole tultua koira soppaa syötyä, enkä ihan vähällä sitä suuhunikaan pistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:08

todennäköisesti jonkunlaista koirasoppaakin on joskus tullut syötyä, senverran useasti olen Kiinassa ja Koreassa poikennut aterialle eikä niillä kulmilla aina voi olla niin varma raaka-aineiden alkuperästä, tuskinpa sentään puudeleita siitäkään joukosta löytyy
- nuudelisoppaa sen sen sijaan olen syönnyt varmaan satoja kertoja -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:16

En syö koiraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 10:19

Hyi kamalaa, en varmasti syö koiraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:21

Ei ole minun ruokaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:22

En saisi syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:48

Ei ole tullut eteen vielä,mutta nuudeli soppaa olen syönyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:49

No ei, Aaasiassa "barbaaritt" varmaan keittelevät... esim. kKinassa. Hirveätä jo ajatuksenakin!

Lisätty: 03.02.2009 - 10:49

Korjaus: Kiinassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:52

enpä ole.. liekö tuo herkkua????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:05

en kyllä söis, uskon että listalta löytyy ihan muutakin kuin kärmeeet, koirat ja rotat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 12:33

Mieluummin hirvisoppaa.Eikä nuo edellisetkään makuhermoja oikein hivele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 12:54

en ole päässyt maistamaan, ja epäilen kyllä vahvasti etten edes haluaisi maistaa.
Oletkos itse munkki maistellut kyseistä soppaa? jos olet niin miltäs se maistui?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 16:33

En ulkomailla (kaan) usko, et olisivat saaneet mut syömään (salaakaan) koiraa... Tosin en ole nuis mais käynytkään... koira on ihmisen lemmikkieläin ei karjaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 18:13

Koreassa tuli syötyä, tosin kuulin vasta jälkikäteen mitä olin syönyt. Se ei nyt poikennut oikeastaan mitenkään muista kiinalaisista keitoista, vähän sellaisia samean tiskiveden näköisiä ja sattumina mitä nyt milloinkin sattuu olemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 16:41

Ei tätäkään kiitos, voi pikku koira raukka.... itku melkein pääsee : (((

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 18:08

Kuvottaa jo ajatuskin.... En ole syönyt punaista lihaa pitkään aikaan, en aio jatkossakaan. Mietin asiaa aina eläimen kannalta, ja syöminen menee harakoille xD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:21

En taitaisi syödä. Jotkut syö kanejakin vaikka meillä se on lemmikkinä. :P