Mikä on nyrkkipaja?

Täällä töissä tuli puhetta nyrkkipajasta, josta sanasta hiukan eri käsitys kaikilla, joten napsuviisautta kehiin; mikä on nyrkkipaja?, millainen?

Avainsanat: nyrkkipaja tarkoitus merkitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 09:12

Yhden hengen pitämä, käsillä työtä tekevä pieni yritys. Kuten savipaja, suutari, modisti, takoja, ym. lukemattomasti.

Kysyjän kommentti

näin italialaisittain tass iiis veri guuutt vastaus, heh.... ja tuli viel ekana kun tämä kiivas keskustelu pajan merkityksestä oli...

Kiitokset kaikille vastauksistanne myös

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 09:13

yleensä käsityöläisen, ammattilaisen, yhden miehen yritys

(aikanaan myös yhden Hesalaisen nyrkkeilyseuran harjoitussali)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:23

Mulla oli ennen joulua sellainen nyrkkipaja, kun askartelin joulukoristeita : ) linnoittauduin sinne ja kuuntelin joululauluja ja värkkäsin ihania narupalloja sun muuta ; ) Olin varmaan yhensortin käsityöläinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:24

Huonolla konekannalla varustettu pieni verstas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:48

Käsityöläisen työpaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:48

Joo onhan noita nyrkkipajoja vaikka millaisia voin sanoo mullakin oli sellainen,tai onhan se vieläkin,muttei ole nyt toiminnassa,kun olen lomalla.Siellä se autotallissa oottelee taas mun kotiutumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:18

Pieni yritys mikä työllistää pari kolme ihmistä,yleensä se on käsityöläispaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:23

Nyrkkipajalla yleensä tarkoitetaan 1-2 henkilön pitämää korjaamoa tai vastaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:45

Meilläpäin maalla se oli 1-3 henkilön verstas,eli yleensä metalli paja,metalli korjaamo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:52

käsillä tehdään työtä, ei koneilla. Omin nyrkiin niin ku ruukataan sanoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:10

minä taas ymmärrän nyrkkipajan ,jossa 1-3 ihmistä ja tehdään metallista jotain ja voipi olla pari konettakin , pora,ym .pieni muotoisia koneita..paikka on autotalli tai jokin muu vähän hämärä huone..oma mielikuva..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 00:07

Se on sellainen pini vaatimaton työpaja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:07

1 miehen homma ,auttaa miestä pahimpaan hätään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 00:03

Seppien boxing-sali

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2009 - 12:26

Pienimuotoinen yritys, usein yhden henkilön ylläpitämä.