Tiedättekö mitä oli tai on vieläkin hevoshalpa, ainankin Turkulaisten pitäis tämä tietää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 10:19

Mestaripalvista haen vieläkin paistinmakkaraa joka on tehty hevosen lihaan sekä hevosen suolalihaa hyviä ovat.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus.Olen ollut tätini luona siellä Turussa pikkutyttönä 2kuukautta, yhtenä kesänä ja lauantaisin kävimme muistaakseni jostain pikkupuodista ostamassa hevoshalpaa, se oli lenkkimakkaraa tosi hyvää ollut,kun sen vieläkin muistan vuosikymmenien takaa,muutenkin hyvät muistot siltä kesältä,miutahan pidettiin,kuin piispaa pappilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 07:58

Turkulainen perinnemakkara, hevoshalpa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:00

Rakkaalla lapsella on monta nimeä: Hevospaisti- makkara, hevoshalpa, hevoshyvä, hampparin väärä

www.hvitfelt.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:35

Taitaa olla jotain turkulaisten konimakkaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:21

Oikein maukasta makkaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:25

Hevoshalpa oli helkkarin hyvää makkaraa.Valmistajana Fitfelt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:38

Kyllä sitä hevoshalpaa on ostettu hesastakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:50

halpoja hevosia makkarassa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:20

Tällehän oli oikein lempinimikin ? muistaaks joku oliko hepparinväärää?? hevosmakkaraahan se...