Oletko uskaltautunut johonkin elinikätestiin netissä tai muualla? Olitko vastauksissasi rehellinen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 20:31

Hesarin testiin (netissä), taisi olla noin pari vuotta sitten. Ensin vastasin mahdollisimman rehellisesti, sitten uusia kierroksia muutellen vähän niitä elintapajuttuja nähdäkseni mitä vaikuttaa. Ei kannustanut mihinkään merkittäviin muutoksiin. Ennuste oli ainakin siinä mielessä oikean suuntainen että olen vieläkin hengissä niinkuin pitäiskin (testituloksen mukaan) ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 20:28

Netissä tein itselleni sellaisen testin. Vastasin rehellisesti. Sen mukaan vielä kymmenisen vuotta tässä porskuttelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:38

joskus ole osallistunut ja sen mukaan elän 75vuotiaaksi : ) mut en kyllä niihin nii täysillä luota : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:09

En ole tehnyt enkä tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:27

Olen osallistunut,ja tiedän ikäennusteen profiilin perusteella ilman testejäkin,joten en sinällään niihin luota, mutta ne perustuvat täysin tutkittuun faktatietoon ja sinällään profiili kyllä niissä on oikea, edellyttäen ettei lääketieteessä saavuteta jotain läpimurtoa näillä suurilla riskitekijöillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:35

olen tehnyt testejä netissä...hauskaa ajankulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:42

Jep, useampikin on tehty.
Mitä järkeä olisi valehdella - itselleen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 22:40

Tein joskus,totta tietenkin puhuin,näytti lyhyemmältä,kuin luulin,jää nähtäväksi koska lähden manan majoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 22:54

Helsingin Sanomien sivulla on aika "mielenkiintoinen" testi onnittelukortissa,
katso jos uskallat:
ekortti.hs.fi/lahetakortti.h...ortti=1241
Klikkaa kortin oikeassa alareunassa olevaa tekstiä
niin testi alkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 23:20

Tää olin varsin mielenkiintoinen juttu, en ollut aikaisemmin kuullutkaan moisesta, mutta tein testin ja lupas vielä muutaman vuoden lisää, joten ei niin hassua ole!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 23:53

olen joillain terveyssivuilla mutta en sentään yöunta menettänyt:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 01:08

Netissä täytin, mahdollisimman rehellisesti, tulos oli tarkalleen 88 v 1 kk 14 vrk, olis ihan kiva jos olis edes sinnepäin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 01:33

REHELLISESTI TESTATTU 10V TULISI TESTIN MUKAAN LISAA JOS LOPETTAISI TUPAKAN POLTON,SIIRRYIN KOKONAAN PIIPPUU JA ITSEVILJELTYYN TUPAKKAAN,ONPA AINAKIN PUHDAS LUONNONTUOTE

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 07:45

Tein tuon putte_46 hesarin testin, sen mukaan elän 59,5 % mukaan 85-vuotiaaksi tai vanhemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.02.2009 - 09:56

kyllä olen täyttänyt elinikätestin, taisi tulla n. 10 vuotta oikeaa vanhempi tulos. hmph. pikemminkin nuorempi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:06

joskus olen, ja vastannut niihin pelkkää palturia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:35

Olen ja olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:25

juu kävin äsken putte-46 mukaan 77v toukokuun 8 v 2034 onpa aikkaa napsutella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:42

Olen tehny ja tuloksetkin on ollu odotetunlaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:40

Olen tehnyt, ja hyvin tyytyväinen olisin jos siihen 82-vuotiaaks asti eläis.