Varhaisin lapsuusmuistosi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 20:25

3,5 v - juhannus. Ukilta pöllityllä puukolla sain veistettyä haavan polveeni (josta on vieläkin arpi muistona) , ei se haava mitään mutta se häpeä kiinnijäämisestä (sain kuulemma selkäsaunankin heti sidonnan jälkeen, mutta sitä en muista)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 20:36

4-vuotiaana kun pikkuveljeni oli syntynyt ja näin hänet ensimmäisen kerran, muistan ajatelleeni , voi miten ruma ryppyinen kilpailija minulle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:39

Muistan ojanpenkan kotipihalla. Leikin kotia ja minulla ihana siru haljenneesta kahvilautasesta astiana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:42

4-vuotiaana kun jäin auton alle : ( ikävä muisto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 20:43

3,5 - 4,5 vuotisajalle osuu useampia, mutta niiden järjestystä en muista. Siskon kanssa oltiin tienposkessa, ja syötiin lakua. Siskon laku putos sinne heinikkoon ja kun sitä alettiin etsiä niin siellä oli käärme. Laku taitaa olla siellä heinikossa vieläkin, sillä meille tuli kiire pois. Mikä käärme lie ollut. Tämä tapahtui Hesassa olevalla saarella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:05

Ukki kiikutti ja lauloi minulle yhtä laulua jonka sanat muistan vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:21

Onhan niitä muistoja paljon mutta ei kukaan kertonut minkä ikäinen olin milloinkin, en siis osaa sanoa noin tarkasti... Suunnilleen kolme vuotiaana piilouduin laivassa vaatekaappiin ja nukahdin sinne, koko laivan henkilökunta etsi minua ja laivassa oli täys paniikki päällä, keittäjä löysi minut lopulta ja sain jäätelöä (varmaan torujakin mutta se mansikkajäätelö jäi mieleen).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:21

sitä ei tiiä kumpi on muistoa ja kumpi kerrottua.. sitä sekoaa niis mutta kaikenlaista muistaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:43

Kyllä se oli se ainainen viikonloppuinen aikuisten kännääminen ja siksi tosiaan toivon ,että lapset saisivat nauttia selväjärkisistä päiheettömistä vanhemmistaan ja vielä ilman eripuraa lapsuutensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 22:02

Kun pääsin ensimmäisen kerran elokuviin pienenä tyttönä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 22:30

Ajan osaan sanoa 3v synttäreistäni,muistan matkan kakun kanssa keittiöstä olkkariin,serkut perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 00:08

Taitaa olla neljävuotiaana, kun isäpappa potkas tyhjää ja olimme hautajaisissa. Sieltä sain mammalta ison marmelaadirasian ja se oli niin suuri asia 1949 pienelle pojan jässikälle, että painui tarkasti mieleeni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 01:14

viisivuotiaana menin ekan kerran tyttöjen vessaan leikkikoulussa, en tiennyt että niitä on erikseen tytöille ja pojille, jotenkin ne torut osui niin kipeästi että tapahtuma jäi mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 01:43

VANHIMMAN POJAN SYNTYMAN VIELA MUISTAA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 08:54

Kuulin kun kätilö sanoi "tyttö tuli"

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.02.2009 - 09:25

eräs ulkomaanmatka 2-3 vuotiaana, vesipuisto jäi jotenkin mieleen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:52

Pinna sängystä heräsin ja näin hevosia on tuvassa, meni monta vuotta kunnes tajusin ,ne hevoset oli suomen ajokoiria,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:52

olin alle vuoden, kun mentiin kanarialle ja huomasin skorpionin ikkunamme vieressä :D tais olla sellane järkytys ku iso ötökkä töllötti vieressä että se jäi päähän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 10:38

Meille tuli televisio,kun olin n. 4-vuotias ja menin sen taakse katsomaan,mistä kuvat tulevat ja sain valtavan voimakkaan sähköiskun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 18:07

hirveesti muistoja ja kaikki hyviä, mutta ehkä tämä , kun olin kait 2v -3v niin mummulassa olessa pappa kovana saunamiehenä rahtas minutkin sinne, siellä oli sellainen pinen iso saavi joka täynnä jääkylmää vettä, muistan kun pappa löylyjen jälkeen laskin minut sinne veteen ja takas lämpimän, niin ei mikän ollut sen ihanampaa, kun kummisetäni tuli hakemaan ja kääri vilttiin ja kantoi sissälle..olen kiitollinen enolle vieläkin, ja siitä häntä kyllä muistan kiittääkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 21:42

Koti- ja lääkärileikit tarhassa. Virne suupielessä jos nykyään törmää näihin "potilaisiin" aikuisiällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:27

1 v 10 kk vanhana olin äidin kanssa naisten saunassa. Sinne tuli sammakko, joka loikkasi sitä korkeammalle mitä enemmän yks täti kirkui. :)