Valjakkala-Fouganthine vapaaksi; oikeus ja kohtuus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 19:33

ois pysyny vankilassa. muka elinkautisvanki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 19:34

Kait on sitten lusinu tuomionsa!
Olin Ruotsissa kun se tapahtui ja sain kärsiä siinä vaiheessa suomalaisuudestani, eli katsottiin kieroon, joten mielestäni olisi saanut istua siellä vaikka tuomiopäivään saakka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 19:47

Suomen lakien mukaan tuomionsa kärsinyt. Mitäpä me sille mahdetaan kun vapauttivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 19:47

Tää on niin tätä, ei voi yleistää, mutta eipä mene kauaakaan kun hän taas tekee sen mistä joutui alunalkaenkin linnaan... surullista, mutta totta... kosto mielessä 'menetetystä' 20 vuodestaan luulen ma... toivotaan kuitenkin parasta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 19:55

Minä olen sitä mieltä, että olis vielä saanut olla siellä! Mut toivottavasti hän on muuttunut mies ja yhteiskuntakelpoinen, tätä toivon : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:06

eiköhän tuloksia ala näkyä lehtien sivuilla mitä hän on tehnyt ....toivoin että ei olisi pääsyt koskaan vapaaksi,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:21

Eihän tuollaisissa rangaistuksissa ole kysymys hyvityksestä vaan parantumisen odotuksesta, vaikka mitä toivois niin pahaa pelkää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:03

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:17

Istu sen minkä pitikii,nyt sit vapaaks ei voi mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:17

kohtuullinen oikeus ja oikeuteton kohtuus:) tiedä häntä.. aika näyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:24

Ei vaikuta kovinkaan "yhteiskuntakelpoiselta" kaverilta.
Yrittäköön taas kerran, toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:39

Tuomion kärsittyään ihminen on vapaa, mutta tässäkin tapauksessa minusta tuomion olisi pitänyt kestää hautaan asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 08:36

Kohtuuttomuutta, elinkautisen pitäisi olla sitä sanamukaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.02.2009 - 09:23

no ohan se jo 20 vuotta istunut. ehkä on aika jo kokeilla uudestaan normaalia elämää, on suomessa pahempaankin tapahtunut, mutta harvemmin noin kauan istuu. eiköhän valjakkala istu taas muutaman viikon päästä samassa paikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:45

Kai se olisi istunt pitempäänkin mutta tuomio päättyi ,kuka sinne voi jäädä kun pistävät pihalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 12:34

Olisi saanut olla siellä loppuikänsä, kohta varmaan joutuu sinne kyllä takaisin on niin kriminaali.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2009 - 12:36

Kolme murhannut on aina Murhamies iäisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:35

mitä tarkoittaa elinkautinen? onko se sit 20v..ei tajua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:30

Siis hetkinen? Eikös hän ole karannut tosi monta kertaa lomilla ollessaan? Miten ihmessä nyt jo pääsee vapaaksi? En ymmärrä.

Muistelkaapas, että hän ampui kolme ihmistä, jotka anelivat polvillaan armoa. Ja kyse oli polkupyörästä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 09:18

mikään rangaistus tuskin on kohtuullinen harkitusta henkirikoksesta