Käytättekö nettipankkia kotoakäsin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 16:50

Kyllä käytän, pankkiin on 25km..Niin ei viitsi sinne huvikseen ajella..

Kysyjän kommentti

Palon vastauksia.Kiva!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 14:20

Kyllä joo. Minusta se on todella kätevää ja ei tartte jonotella pankeissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:21

Pääsääntöisesti kyllä, mutta joskus muuallakin (kirjasto, kaverit).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:25

Pakko käyttää ,kun ei ole kotomaassa ja asiat on hoidettava!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:26

ehdottomasti ja heti sen jälkeen kun pankkineidit tyhmyyksissään vaativat asiakaita niin tekemään ja niin siinä sitten kävi monella syrjäkylälle ei ole enään heitä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 14:31

Pääsääntöisesti kyllä. Poikkeustapauksiakin on, tosin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:32

niin kauan kuin se on ollut mahdollista, kaikki pankkiasiat, ainoastaan käteistä käyn silloin tällöin repimässä seinästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:34

omalta tietokoneella menen pankkiin kotona ja muualla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:48

Nettipankki ollut käytössä jo monta vuotta, tosi kätevää. Ei kyllä yhtään kiinnosta lähteä pankkiin jonottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:09

Nettipankki on kotoa käsin käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:10

Niin kauan kuin on ollut asiallinen nettiyhteys kotoa olen maksellut laskut netin kautta. Alussahan se ei vielä ollut yhtä kätevää kuin nykyään. Piti muodostaa yhteys puhelinmodeemilla ja maksaa pientä minuuttitaksaa. Sitä ennen hoitui laskun maksu automaatilla pankin eteisaulassa. Ei ole tarvinnut montaa kertaa elämässä käydä pankissa ihan sisällä asti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:19

Kyllä käytän kotona nettipankkia koska se on helpoin ja nopein laskujen maksu tapa.. Saa rauhassa maksella ruuhkitta/ jonoitta laskunsa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 16:07

Kyllä käytän, pankissa en käy juuri koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 16:15

on kotona käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:13

Kyllä vain, vaikka kylältä löytyy oma pankki. Omalla koneella laskujen maksut ja muut pankkiasiat hoituvat erittäin näppärästi ilman jonotuksia ja puhisevia muita asiakkaita. Paree näin, kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:58

Nettipankkia tulee käytettyä, sillä hoituvat helposti lähes kaikki pankkiasiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:01

Kotoa käsin hoidan pankkiasiat nopsasti. Olen tyytyväinen nettipankkiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:01

kätseisen tarve on ainoa syy vierailla muualla kuin nettipankissa, nykyisin lähes yksinomaa kotoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:06

kyllä kotoa käsin tulee pankkiasiat pääsääntöisesti hoideltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:11

Milloin kotoa käsin, milloin työssä hoitelen nuo laskujutskat, miten millonkin ... harvemmin enää maksuautomaatil, vai mikä tomaatti lieneekään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:13

Helppoa on,pidän siitä että voin käydä pankissa sillon,kun haluan.Nyt,kun meilläkin on ollut netti jo heinäkuusta lähtien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 19:26

Kyllä käitän ,tosi kätevää,ei tarvii jonotella missään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:12

kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:47

eipä oikeastaan mikään muu tapa hoidella pankkiasioita oikein tule enää mieleenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:17

Joo kyllä käytän nimen omaan käsin.Näin jonkun ohjelman siinä henkilö käytti tietokonetta jaloin.Kun käsiä ei ollut,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 17:59

Kyllä käytän ja luotan melkoisesti tietosuojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 18:23

kyllä ja on hyvä keksintö...ei väliä mihin aikaan menee pankkiin ja minkä näkösenä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:46

Kyllä nykyään pelkästään sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:13

Niinpä; käytetään käytetään, mutta entäs kun pankit yksipuolisesti ennen pitkää voitelevat "kuluihin vedoten" hinnat entistä suolaisemmiksi, sitoutettuaan - kuten pankkikorttiasiassakin - kuluttajat ensin villisti markkinoimaansa "lähesilmaispalveluun"...

Lähteet:
"Ulkopiirin tietoa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:21

Kyllä, pelkästään sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:35

Kyllä vain. Se on helppoa, nopeaa ja turvallista.