Onko tämä euroaika hyvä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 12:42

Hyvä olis jos kaikki ois kuusi kertaa halvempaa. Euron myötä hinnat nousi paikoitellen kuusinkertaisiksi.

Kysyjän kommentti

Olen ihan samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 12:14

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:15

On ehdottoman hyvä.
Kumpa joskus näkisimme sen,että maailmassa olisi yksi ja ainut sama valuutta.
Minusta siellä missä on euro käytössä on hintatason hahmotus huomattavasti helpompaa ja valuuttaa ei tarvitse vaihtaa ja laskea kurssia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:16

tähän jo tottunut, niin kai sitten on hyvä, eipä sitä markaakaan nyt enään ikävöi, paitsi niit edullisia hintoja, kun 1mk oli 1mk ja nut 6 mk on 1euro...eli kaikki 1mk tavarat ovatkin nyt 1euron, niin nuita aikoja on ikävä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:28

jus hyvä näin eurojakaan en laske,ne kuluu laskemattakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:32

No kaikille ei ole jotka ostaa jollakin hbuonommalla valuutalla euroja, mutta kyllä se on hyvä valuutta ja varsin vakaakin vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 12:38

EURO RAHA, EURO KOSSU. EERO on suomea, ei se oikein meijän Finskien kielen
päässä tuo EURO kiänny. Yhtä mongerrusta, MARKAT takas.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 13:00

no jaa a. Hinnat on samat nykyään euroina kun ennen oli markkoina.. plah. Hyvä juttu on tietenkin se että voi sitten käyttää samaa valuuttaa Euroopassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:08

Eipä siitä toistaiseksi paljoa ole ollut hyötyä jos ei haittaakaan...
Saksaan mennessä ei tarvitse enää vaihtaa markkoja markkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:09

EURO ON HYVA VALUUTTA ULKOMAILLA AINAKIN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:08

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:17

Kyllä kansainvälinen valuutta on hyvä juttu. Oma raha kelpaa muuallakin kuin kotimaassa ja hintoja on helppo vertailla netissä tai ulkomailla ollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:35

jep... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 16:09

Joo ja kyllä mut kyllä vielä käännän markoiks : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 16:38

on :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:51

Onhan tähän jo tottunu,tiedä sitten onko hyvä vaiko eikö,varmasti helpottaa ulkomailla missä eurolla pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:17

Hinnat nousi euroon siirryttäessä sanokoon kuka mitä vaan, tätä mieltä mie, kymmenen hyvää ja yheksän kaunista luvattiin, ite en oo nähnyt yhtäkään hyvää tai kaunista, kaikki kallistunut, "otetaan euro, ruoka halpenee, jne" olivat lupaukset, mieluimmin mun puolesta vaik lateihin tai liiroihin, jos ei sitä markkaa sit takas enää saada, hyvä me; uskomme kaikki mitä poliitikot lupailee, varmaan sama käy naton kans seuraavaks, vaik ei tähän vastaukseen kuulukkaan...hmmmmmm ja murrrrr...

Lisätty: 02.02.2009 - 18:18

Ai niin vastaus taa unohtu täs paatoksessain, heh, eli ei ole hyvä.

Lähteet:
No se "näkijä" -jonin13 kokemukset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:11

ottaisin heti markat takas kun vaan olis mahd. Euro tekee rahasokeaksi. Tuntuu jot eihän kakskymppiä ole mitäänn ja onhan se tosi paljon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 00:34

Kunhan tuo siirtymäihottuma lopuiltakin laskee niin eiköhän sittenkin jäädä plussan puolelle.

Rahayksikön vaihto kyllä aiheutti 'hinnan pyöristyksiä' monessa muussakin maassa kuin Suomessa, itse olen sitä vähän seuraillut Portugalissa ja väittäisin että jäätiin toiseksi tässä kisassa , kenenhän taskuun sekin potti viimekädessä joutui?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:37

Ei ole hyvä. Kaikki hinnat ovat kohtuuttoman suuria ja hintaerot, vaikkei puhuttaisi kuin eurosta tai parista, ovat järjettömiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:49

pärjäillään, mikäs siinä