Onko hintansa väärtti? Popin superkuningatar Madonna saapuu Suomeen pitkän odotuksen jälkeen. Ja se myös maksaa.

Madonnan lippujen hinnat ovat aika suolaiset, halvimmillaan naista pääsee katsomaan pulittamalla 99 euroa. Kallein lippu maksaa 20 euroa enemmän eli 119 euroa. Jätkäsaaren alue vetää väkeä 80 000 henkeä. Jos lippujen hinnoista laskee keskihinnan ja kertoo sen 80 000:lla, niin summaksi tulee huikeat 8 720 000 euroa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2009 - 08:59

On varmaan niille henkilöille jotka ihannoivat Madonnaa artistina. Minulle hän on niin merkityksetön että en menisi enkä silloin maksaisikaan.

Kysyjän kommentti

rehellinen ja ymärtäväinen asenne

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 12:10

Se tuo sata rekkaautoa tavaraa tullessa ei ne ajele ilmasin niitä kamoja,arvioi paljon sata rekkaa vie rahaa,järjestäjät saattaa jäädä puille paljaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:20

Tuollaisen maailman ihmeen näkemisestä tuo nyt ei ole hinta eikä mikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:24

En laittais 100e moiseen..sen nään tv-luvan maksaneena kotisohvaltakin eikä oo tunkuu,,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:42

Kansa saa mitä on jo vuosia odotettu ja kaikella on hintansa! Sitten onko se sen väärtti voi olla montaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:24

Tina Turneria pidän parempana.2 keikkaa Areenalla keväällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:32

En laita satasta tuohon, mutta aika normihinta tuollaiselle esiintyjälle. Olisi voinut olla parikymppiä enemmänkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:50

Seisomapaikasta 100 egua, ei kiitos eikä muutenkaan innosta koko Madonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:04

En kyllä Jätkäsaareb´n ulkoalueelle noin paljoa maksasi lipusta enkä Madonna edes kiinnosta. On ostettu liput Il Divon konserttiin ja Helmut Lottin myös, en muista mitä maksoivat mutta ne ovat sisätiloissa ja esiintyjät tietysti ainakin itselle mieluisammat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 16:13

En menis Madonnaa katsomaan kympilläkään. Ei kiinnosta niin pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 16:19

Jos haluu nähdä livenä madonnan niin siitähän maksaa vaik mitä mut jos haluu kattoo aitiopaikalta niin kattoo telkkarista : ) minä katon telkkarista enkä maksa kun pakollisen tv lupamaksun : )

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 16:40

haha, mtv3 sivuilla oli pitkä litania mitä madonna ottaa mukaansa yhden päivän vierailulle suomeen. Mm. matkalaukullinen meikkejä seuraavat 10 laukullista vaatteita, väkeä madonnan mukana tulee 250 (kaikki työntekijöitä, mm 16 kokkia)... on siinä naisella vaatimuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:53

Keksisin kyllä tuolle rahalle käyttöä muuhunkin täällä Suomessa mutta kun nyt kerran ollaan kansainvälisiä niin...nauttikoon ken kehtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 18:02

Kallis on minun budjetille, mutta onhan se melkonen kulttihahmo, joten porukkaa varmasti katsommossa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:39

En menisi katsomaan Madonnaa mistään hinnasta. :P
Vai paljonko maksaisitte, jos menisin? ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 23:34

vähän toisen sortin harrastukset joihin sataseni käytän