Käytätkö säännöllisesti kampaamo/ parturi palveluja ja ostatko sieltä myöskin hiustenhoito tuotteita.

Itse pyrin käymään kahdenkuukauden välein,ja ostan sieltä myös aineet.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 10:36

Käyn leikkauttamassa hiukseni kerran kuukaudessa, pisin väli voi olla 5 viikkoa. Shampoot ja hoitoaineen ostan Stockalta, käytän yhtä määrättyä merkkiä jossa ei ole hajusteita eikä silikonia.
Tärkeämpiä tilaisuuksia varten kampaaja laittaa myös kampausken silloin tällöin.

Lisätty: 02.02.2009 - 15:18

Ns. kampaamotuotteita saa esim. Stockalta ja ovat edullisempia.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 10:36

minulla lyhyet hiukset ja jotta jonkin laisessa muodossa on niin 3 viikon tai 1 kk on käytävä, tai meillä käydään, kun tytär ja veljentyttö ovat alan ihmisiä..ostan väriä ja hoitoaineita..ym tuotteita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:47

Eipä tarvi käyttää.Samalla kun ajan parran niin laajennan reviiriä.Ei jää kuin kasvojenpesu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:47

itse olen joutunut hankkimaan koneen mieheni parturin kohdistaman hius löytypalkkion johdosta, ajan sitä päätä ees taas, sivult toisel.itse ystäväni pitää nämä harmma karvva kuris lyhentämäl fiskarssi kalasaksil. väri vaihtu miäle mukka.jos olisin saanut maksuihin suoraan veroalen , käyttäisin palvelua . ei nämä köyhyysrajalla elävät maksa huimia hintoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:49

Pakko käyttää valitettavasti, mutta vaimo hoitaa tuon tuote puolen ostamisen meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:49

Parturi Lennun luona käyn viiden viikon välein (vaikken enää oikein tiedä miksi) niinkuin olen käynyt vuosi kausia. Muuta kauppaa siinä yhteydessä ei tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:58

Hiusten leikkuu suoritetaan muualla kuin kauneussalongeissa. Shamppoot ja hoitoaineet tarttuu mukaan samalla kun suoritetaan ruokaostoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:04

Mulla on niikuin sanotaan" ominkäsin onneen" täällä kyllä kasvaa nuo tukan juuret senverran nopeesti jotta kerran viikossa pitää höylätä niskavillat pois! Muuta ei paljoa olekkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:10

Tänään menen muuten kampaajalle kaunistautumaan, käyn siellä kampaajan mielestä harvoin mut mitä siellä jatkuvaan ravaamaan mulla on olkapäille hiukset ja ne saa kiinni niin mitä sitä turhan usein siellä käy. Ehkä n. 4-5kertaa vuodessa käyn. ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:16

KERRAN KUUSSA KAIKKI POIS,saippua ostetaan marketista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:25

En käy parturissa nupissa mitään leikattavaa.kiillotusta en kaipaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:55

Hiukset käytetään kampaamossa silloin kun ne alkaa todella ärsyttää. Nyt edellisestä käynnistä alkaa olla jo vuosi aikaa. Shampoot ja muut tuotteet hankin päivittäistavaroiden kanssa lähikaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 13:01

noh, en nyt niin säännöllisesti, silloin tällöin. Aika kallista puuhaa joka kuukausi käytäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 13:05

Tyttö leikkaa koko perheen hiukset,aineet joko tehdään itse tain ostetaan kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 16:25

Olettepas ahkeria kampaajalla kävijöitä. Mulle riittää kerran parissa vuodessa. Ja shampoot ja hoitoaineet ostan ruokamarketista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 16:55

Kyllä käytän. Niin hemmottelen itseäni, vähintään 2kk:n välein. Välillä ostan myös hoitotuotteet sieltä, mutta useammin kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:29

Noin kerran, kaksi vuodessa tulee käytyä kun halu muuttaa muotoa iskee. Sitten se taas laantuu ja hiukset punotaan ponnarille tai letitetään päätä myöten. Shampoita tulee kokeiltua sen mukaan kun uusia marketteihin ilmestyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:32

Käyn vakkari (tutul) kampaajal noin 4-5vk välein, ja ostan sieltä shampoon ja pesuaineen, riittävät noin puoleks vuodeks, näin tehny jo parinkymmenen vuoden ajan ja tyytyväinen oon ollunna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 19:01

Säästän kampaamokuluissa: Pari ystävääni on käynyt kampaamolinjan, annan heille vapaat kädet niin he loihtivat upeita luomuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:06

käyn kampaamolla mutta harvoin ostan sieltä shmpoota ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:01

Minulla on pitkät hiukset joiden latvoja kampaajalla tasaillaan säännöllisin välein, ostan myös samalla hiustenhoitotuotteet sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:55

Muutama viikko sitten tuli käytyä oikein ammattilaisella kynittävänä pitkään pitkään aikaan ja tuli siinä sivussa ostettua niitä aineitakin. Tosin ei kuulu tapoihin, edellisestä kerrasta on monta vuotta aikaa ja tuo aineitten osto tais olla nyt enskertasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 00:12

Kyn noin viiden viikon välein,että pysyvät siisteinä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:42

Pitäisi varmaan mennä leikkauttamaan letti. Aioin jo varata ajankin, mutta kukaan ei vastannut puhelimeen. :P