Onko tärkeää käsitellä aviopuolisoaan mielensä mukaiseksi?

Ennen pidettiin puoliso nyrkin ja hellan välissä, nyt täytyy olla timmissä.

Lisätty: 02.02.2009 - 10:54

eikö vois joskus pitää teoriittesana kysymystäni.Minä vedän sen päähäni ja menen hellan lähelle häppeemä. ah.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 10:25

Täytyy pyrkiä tasa-arvoon,mies tekee rempat ja emäntä hallitsee sisällä ja väkeä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 10:14

Noo, minähän olen tasa-arvon kannattaja ja meillä tämä liitto perustuu siihen, että molemmat ovat nyrkin ja hellan välissä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:21

Minusta on hyvä,että miehelläni on myös omatahto miun tahon lisäksi,ja sit nää tahdot välillä taistelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:26

mollempi parempi eli pitää kuunnella myös toisen toiveet..mieheni kyllä leikkisästi ja varmaan tosissaankin sanoo" et hyvä hänen ellellä , kun kotona määrää vaimo, töis pomo ja liikentees poliisi" jo koht 30v takana ja ilman suurempia riitoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:26

Juu, pienestä pitäen kun eukon kasvattaa... niin paha tullee silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:39

Mitä tarkoittanee puolison käsittely? Onko se sitä mitä joutuu lukemaan lehdistä....?
En käsittele ihmisiä, elän ja toimin ja heidän kanssaan. niin metsä vastaa kun sinne huutelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:57

Mun kans on niin heleppo olla, ku on justihin niin ku mää sanon ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:14

Niin kuulin jostakin sellaisen sanonnan, että mies on naisen tuotetta, eli kuin on nainen niin mieskin sopeutuu, mutta jos ei niin kantapäät vain yhteen ennekuin ehtii tottua. Mulla on motto ,kun teen itse, niin tiedän tuloksen, muusta ei aina voi olla niin varma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:28

Minä en hyväksy alistamista missään muodossa ja parisuhde jos mikä kuuluu olla ehdottoman epäitsekäs ja ihmisen itsemääräämisoikeutta tulee kunnioittaa aina ja joka asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:50

Naisen sana on miehen laki,mitässitä turhaan muuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 11:52

Ei tosiaankaan ole tärkeää. Jos käsittelee mielensä mukaiseksi, ihmettelenpä pitäisitkö hänestä enää sen jälkeen. En minä ainakaan haluaisi täysin ohjattavaa robottia puolisokseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:43

Kivi toistansa hioo. Minä taidan olla jo timantti 46-vuotisen avioliiton hiomana. Vai olikos se toisinpäin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:44

MINA EN RUUAN LAITTOON PUUTU

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 16:54

Ei tarvihe miestä kouluttaa/ käsitellä oman mielen mukaiseksi, vaikkakin joskus töissä vitsaillaankin, että sie et ole viel saanut koulutettuun miestäis, jos mainihen jostakin tekemättömästä asiasta jonka hää on luvannut tehdä..

Mie pyykkään ja siivoan meillä,, ukkoin tekkee ruokaa ja joskus jopa tiskaa,, vooouuu,, heh.. 'Koulutus' on mennyt pieleen siinä määrin että meillä on ollut kohta 2 vuotta astianpesukone muutosta lähtien siis, mutta sitä ei ole vieläkään asennettu niin ettäkö see ois käyttökunnossa.. Hiljaa hyvä tulee sopiikin tähän väliin passelisti.. =D

Takan ja saunan lämmitys on ukkoin hommaa jonka hää tekee mielellään, kun se oikeestaan omii itselleen sen homman, enkä purnaa yhtään vastaan..

Mei molemmat oomma löytäneet omat hommat täs taloudessa ja moni assii tehhään myös yhessä.. Pihan kolaaminen sujuu molemmilta ja miusta se on kivaa puuhaa, kun on pieni piha, niin siinä ei mene kun puolisen tuntia.. Kesällä nurmikon leikkaa kanssa molemmat, eli kumalla on enempi joutoaikaa.. Tai mie leikkaan nurmikkoo ja ukkoin suhhaa siimaleikkurilla ojanpenkkoi ja pensaiden reunuksia..

Kyllähän sitä sanasotaakin joskus tulee, mutta ei se riidaton parisuhde aina se paras suhde olekkaan välttämättä..

Taas tuli löpistyy vähän kaikkea vaikka kysymys oli hyvä lyshyt ja ytimekäs, niin silti sain taasen aikamoisen stoorin aikaisksi..

Lähteet:
7 vuotta ja päivääkään en vaihtaisi pois....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:05

rakkaus peittää paljon.. se olisi kaiketi se oikea kohtelu. Kohdelkaa toisianne niinkuin haluaisitte itseänne kohdeltavan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:03

Ei toista ihmistä voi käsitellä. Eikä mielestäni saakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:01

Tässähän tää ikuisuus kysymys, ollakko yhessä vai lähetäänkö eri teille siinä kohtaa kun hommat ei meekään molempien mielen mukaan. Kyllä jollain lailla saa käsitellä, ei siis fyysisessä mielessä tietenkä, mut huumorilla tiedän et asiat hoituu vaikka olis niitäkin mikä toisessa ottaa aivoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 00:23

käsittelystä tulee aika äkkiä sanomista, koitetaan pärjäillä ihan muuten vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:46

Toista ihmistä ei voi muuttaa. Tosin jotkut on yrittäneet. Otin hatkat ajoissa. :)