Vastakysymys jos yöllä valvotaan , niin miksi silmät sulkeutuu jo klo .22.00 jolloin vasta elämä alkaa poikkeuksia on paljon,

Kyllä se pieni prosentti on jotka täällä yöllä väijyy vastauksia ja kysymyksiä, kanavia actioihin on useita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 09:56

Menen aika ajoissa illalla sänkyyn lukemaan ja sit nukkumaan,miusta aamu menee pilalle jos kauan nukkuu.

Kysyjän kommentti

Mitäs me ilta uniset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 09:18

Heräilen aikaisin,mutta otan pienet nokoset päivällä.Menen silti nukkumaan kello 22.00.
Yöllä Napsussa oleminen ei ole tapa,vaan poikkeus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:22

Kyllä elämän rytmi voi muuttuakin, sillä täällä elän maan tavalla, pieni siesta iltapäivällä ruuan päälle ja sitten ilta meneekin jo tuonne 23-24 tienoille ennenkuin silmät alkaa mennä umpeen uudestaan ja aamulla nukutaan niinkauan kuin vain unta riittää, jos ei ole mitään ulkopuolista häiriö tekijää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:05

Menen myös normaalisti kymmeneltä nukkumaan,harvoin tulee valvottua pidempään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:17

Menen nukkumaan n.23.00 ja herään sit aamulla n.8-9 aikoihin, mulle on niin tärkeetä yöuni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:47

Sänkyyn rauhoittumaan mene n.22.00 mutta nukahdan puolenyön aikoihin ja melkeen joka yö herään n.2.30 ja sit kieritään vaihdetaan asentoa ja lasketaan lampaat ja kaikki muutkin ötökät, mutta ei minulla niin väliä, kun en työssä ole..päivät takkumaisia, kun unta ei yöllä tarpeeksi..mut napsuun en tule yöllä..enkä syö yöllä, vaikka niin sanovat et kevyt leipä vois auttaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:47

Mnä nukun vain noin 4 tuntia vuorokaudessa. Minulla on kipuja ja valvon samalla sairaan puolisoni unta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 13:30

minä käyn koisaamaan yleensä yhden aikaa yöllä...mutta aamulla on pakko nousta viimeistään kahdeksalta, jos nukun pitempään menee koko päivä pilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:06

Klo 22 viimeistään unten maille... jotta selviää töihin aamulla. Minun elämän pyörii päivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 17:05

Sänkyyn 23-24 tietämissä, lueskelen ja nukkumaan asetun noin 01.00-02.00 välillä. Herään aamulla 8-9 välillä. Joten en napsuile yöllä, enkä pompi muutenkaan pystyssä vaikka joutuisinkin valvomaan sängyssä unettomana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:26

Voi kun saisi nukahdettua klo 22.00 kun herään klo 6.15 joka arkiaamu. Olen usein illalla koneella tekemässä tehtäviä, napsuilen tai luen s.posteja ennen nukkumaan menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:00

Nukun milloin unettaa, herään milloin haluttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 10:18

Kyllä normaalisti tulee käytyä nukkumaan klo10.maissa. Jokus innostuu napsuttelemaan ja silloin menee nukkuminen myöhempää.