Mikä merkitys on itsekullekin jos 1 kerran tunnissa tulee järjellinen kysymys ja mikä sen järjen määrittää?

EN TIEDÄ JÄRJETÖNTÄ KYSYMYSTÄ.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 17:11

Tässäpä esimerkki järjettömästä kysymyksestä:
hm
(onko tuo edes kysymys, kaksi kirjainta vaan)
Jos tuokin asia olisi esitetty kysymyksen muodossa parilla lisäsanalla, olisi useimmille selvinnyt mitä halutaan tietää. Onhan sillä siis hiukan väliä onko järkee vai ei. Mutta se onko se kerran tunnissa vai useammankin kerran ei kai ole niin ratkaisevaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 08:40

järjetön kysymys (täällä) on esimerkiksi : mitä kello on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:48

No onhan noita päättömiä joskus, nimittäin on oltava esim. jonkun alan ammattilainen ,että tietää mitä joku kirjain sarja merkitsee ja sellainen heitetään tähän palstaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:58

Järjettömiä kysymyksiä ei olekaan,on vain asioista täysin tietämätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:22

Jos koodi ei aukea en vastaa,onhan se vähän jos kysyy jotain kolmella kirjaimella,eikä muuta selostusta,niin mitä siihen vastaisi,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:51

Vällillä kaipais lisä selvirtystä, jotta ymmärtäis tai yrittäis ymmärtää kyssäriä, eipä niitä ole anonyymeiltä tullut vaikka oonkin pyytänyt...mikä sit lie onko kyssär tyhmä vai vastaaja joka ei tajuu...minä varmankin..myönnän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 16:30

ei kai täällä tyhmiä kysymyksiä ole! ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:02

eihän näillä kysmyksillä sen syvällisempää merkitystä..