Onko muita flunssaisia, tai muun sairauden kanssa kipristeleviä?

Nenäliinat sieraimissa olen itse koneella.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 08:03

Nyt ei itsessäni ole nuhaa,mut viikonloppuna puhkes mieheeni kova nuha,lähti kumminkin töihin nyt aamulla,tulee pois jos ei jaksa olla,kuumetta ei ole,ainankaan vielä.Itse olin kovassa nuhassa ennen joulua en toivois sitä takaisin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 08:28

Sitä tosiaan tuntuu olevan liikkeellä. Kaikki (kolme) jotka minun piti tänään tavata ovat soittaneet ja peruneet tapaamisen räkäisin perustein. Tulipa rauhallinen luppopäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:03

Otan joka päivä niin paljon vitamiineja talvisaikaan,ettei flunssat iske minuun.Nyt koputan puuta.Kop kop.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:05

Influenssa, vatsatautia ja varmaan tavallistakin flunssaa on nyt aika paljon liikkeellä. Ne jotka eivät käy töissä säästyvät kyllä aika monelta flunssalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:19

Onneks ei nyt ole flunssaa mut muita sairauksia löytyy vaik muille jakas : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:58

nuo lentsut alkoi marraskuus ja loppuivat toistaseksi tammikuus, ne tuli meni ja tuli taas..ja sairauksia kyllä on ,mutta niitä varten voiskin kirjottaa kirjan, no se tuskin ketään kiinnostais..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:14

Suhteellisen flunssaton talvi, selkä nyt on useasti jumissa mutta se on iskiasperäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 11:55

Ei nyt ole flunssaa eikä muitakaan sairauksia. Polvi on vähän vihoiltellut viikon päivät, mutta sen kanssa pärjää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 13:21

nuhaa on ollut minulla jo joulusta lähtien ei muuta. mutta isännälle iski 40,2 kuume perjantai aamuna ja on saikul ainakin viel huomiseen saakka. hän kävi tänään nielunviljely tutkimuksissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 19:59

ei ole:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 22:10

Ihan terveenä toistaiseksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:06

Nyt ei satu olemaan mitään vaivoja, onneksi aivan terveenä toistaiseksi.