Nautitko myös matkustamisesta vai onko se pelkästään välttämätön riesa päästäksesi kohteeseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 01:26

Turistiluokan penkit ovat niin onnettoman ahtaita, että en nauti lentokoneessa istumisesta. Ja kaava on aina sama. Kun ruoka on tarjoiltu, alkaa jonotus vessoihin. Anna tilaa ja väistä... miksi muuten kolme istuinta on rinnakkain. Joskus ei henno herättää vieressän istuvaa tuiki tuntematonta nukkujaa päästääkseen jaloittelemaan. Oman kaverinsa toki voi nostattaa pystyn helpommin..

Nämä esimerkiksi ovat syitä miksi en pidä lentomatkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 02:17

Minä kyllä nautin. Riippuu toki tietekin esim. matkaseurasta ja yleisestä mielialasta, mutta yleensä itse se matkustamisvaihe antaa tunteen että nyt sitä ollaan vihdoin irti arjesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 03:34

Välttämätön riesa se minulle on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 05:20

YLEENSA PYRIN MATKUSTAAN OISIN JA NUKUN,,pyrin saastamaan myos 1 hotelli vrk maksun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 05:42

Nautin kokonaisuudesta.Tosin koneet on ahtaita ja ruokaillu lähes mahdotonta mutta eipä noilla aterioilla voi paljon kehuskella.Lentäminen on ollut aina lähellä sydäntäni.Hienoa katsoa auringon nousu 11km korkealta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 07:54

Kyllä matkustaminen on hauskaa ja mielenkiintoista! Nähdä uusia kohteita ja kulttuureja. Se että miten niihin kohteisiin mennään on eri asia, kuin edellä on tullut esille lentäminen on sellaista muutamien tuntien pakollista putkessa oloa joka ei välttämättä aina ole miellyttävääkään.Minä en osaa nukkua niissä tuoleissa . Pari tuntia menee hyvin, mutta sitten pitää päästä liikkumaan ja kun olis missä liikkuisi.
Sitä on vain yritettävä sopeutua ja ajatella sitä mikä on edessä. Tämän matkan jälkeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:34

Kesällä on kiva matkustaa autolla tai sitten vesiteitse laivalla,mut mitä äkkiämmin perillä sen parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:02

Pihinä miehenä pyrin löytämään matka-ajastakin jotain iloa. Viehän se (matkustaminen) tavallisesta lomaviikosta usein lähes 20 % ajasta ja 50 % euroista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:07

Lähdöt ovat kivoja ja paluut ihania.joten otan matkustamisesta kaiken ilon irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:07

kKllähän se matkustaminen menee, ei ole vastenmielistä. Joskus tympii kun työmatkoja tulee monta peräkkäin eli häthätää ehtii yhden vrk:n olla kotona ja taas jonnekin. Lenotkoneessa tutkin papereita eli matka menee nopsaan.
Vuosilomat vietän lähes kaikki ulkomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:15

Riippuu matkustus tavasta ja tietenkin seurasta,yleesä matkastakin voi nauttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:22

Kyllä minä nautin matkustamisesta ja matkustaisin vielä enemmän mut ei ole tuota rahhaaa.. : )
Ja lentäen ja etelään. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:32

Nautin nimenomaan matkustamisesta. Sveitsiin oli paljon mukavampi mennä bussilla baltian maiden läpi, viro, liettua, latvia ja puola sekä saksa tuli nähtyä samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:43

Polovitila puuttuu, jalakatila puuttuu, hartiatila puuttuu, pallea-(ei siis suinkaan maha-)tila puuttuu, niskatuki puuttuu (liian alhaalla), ruokailutila puuttuu, vessatila puuttuu (liian ahdas); rahallahan joskus jotakin noista saisi lisää, mutta ei kohtuuhinnalla riittävästi; summa summarum: -Koneessa paha, perillä hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:45

Minulle koko paketti on aina yhtä sykähdyttävä.
Jo matkan odotus sinällään on mukavaa, ja siksi pyrin aina pitämään 1-2 varausta voimassa koko ajan.
Matkustus on rasittavaa,mutta kuitenkin se fiilis on hieno,kun siirrytään kansainväliselle puolelle ja saa seurata ihmisvilinää ja iloisia ihmisiä.
Lentokone on ahdas,mutta tunne korkealla ja valoisalla maisemat ovat aina yhtä sykähdyttäviä.
Koneesta poistuminen on mukavaa,kun tuntee lämpimän tuulahduksen ja rennon tunteen edessä odottavasta lomasta.
Kaikki matkaan liittyvä on minusta erittäin mukavaa ja odotan lähtöä aina innolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:08

lentäen en nauti, hirvee lentopelko, mutta autolla ja laivalla kyllä....niin ja toki riipuu mihin ollaan menossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 12:09

Olen aina nauttinut, enkä ole edes tajunnut, että lentokoneessa on ahdasta. Onko tosiaan?
Laivamatkat on kaikkein upeimpia. Voisin viettää koko lomani laivalla, olettaen että mulla olisi loma tai rahaa lähteä lomalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 13:03

Riippuu kuljetusmuodosta. Bussissa ja autossa on tunnelmaa, mutta lentoja en siedä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 19:55

en nauti, siksi valitsen mahdollisimman lyhyet lennot ja matkat:) Thaimaaseen en jaksaisi istua koneessa kuin pakoneessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:10

Matkustaminen kuuluu jo lomaan, aina se ei ole lentokoneessa nautittavaa, mutta sen kestää kyllä ohimenevästi. Ja jos se on niin hankalaa niin silloin harkitsee muita matkustustapoja ja kohteita mihin voi mennä "väljemmin".