Millä estää ettei naapurit pölli auton piuhoja?

Tolppiin pääsee avaimella kuin avaimella, kovilla pakkasilla ei viittis jättää ilman piuhaakaan. Kaks uutta piuhaa jo pöllitty kun joku urpo aina sen vie. Ei auta vaikka kaivertaa nimet ja kaikki, silti muitten omaisuus vaan tuntuu kelpaavan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 12:00

Kierrä lähiparkkipaikat pakkasjaksoina, ja kun omasi näet niin ota takaisin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 22:26

älä jätä niitä näkyville:) ja pistä iso kyltti tolppaan jotta sinut on nähty senkin pöllijä! minun autoani oli parkkipaikalla kolhinut joku urpo, eikä sekään ollut jättänyt mitään osoite ym tietojaan. Urpoja riittää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 05:23

TEXTI nauhoittava kameravalvonta auttaa,,ei poliisinkaan joka pontossa ole kameraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 06:30

Taloyhtiöillä on joskus tolppia joissa kiinteästi toinen pää tolpassa kiinni, kokouksissa voisi pyytää näitä, eikä se sun kohdalla lopu ennenkuin kaikilla on sun maksamat kaapelit, vaikka miten merkkaisit ne vaihtaa keskenään niitä, oo reilu ja osta uusia ne on joko köyhiä tai avuttomia, voit laittaa ilmoitustaululle mistä niitä edullisesti saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 07:59

Eikö niissä ole se tolpan liittymässä lukollinen pistorasia ja siirrä autosi liittymä sisäpuolelle, eli konepellin alle ja hälyytin vielä autoon,niin eiköhän ala johdot säilyy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:38

Ei varkaille mitään mahda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:09

Sama ongelma meillä päin.Mutta ei saada tekijää koskaan kiinni itse teossa,vaikka epäilty on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:11

meillä oli lukollinen tolppa ja kaikilla oli omat avaimet, eli oma sähkötolppa, niin ei kylläkään koskaan varastettu johtoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:24

UPEITA ehdotuksia ja neuvoja tässä yksi,;laita sinne lukittavaan,eli lunkan alle sellainen hakanen ruuvilla kiinni kunnolla ja siittä läpi se roikka ,niin onpahan ainakin työläs saada ehjänä irti ja jos siihen sais vielä kameralla nauhoituksen niin olis meillä napsulaisilla hauskaa katsomista jos me se filmi nähtäisiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:08

samoja ohjeita tulis täältäkin päin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:11

Ja toinen pää ketjulla ja munalukolla kiinni puskuriin.