Minkä takia passit jää päiväksi hotellin vastaanottoon kirjaduttaessa sisään?

Vissiin tarkistavat tietoja.. Mutta minkä ihmeen takia viereisten ravintoloiden tarjoilijat osaavat huudella nimillä syömään? Eivätkä mitenkään ole niitä voineet muualta kuulla...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 21:44

Poliisilaitos ja tulli tarkastaa ,että onko etsintäkuulutuksia päällä.
Se on ainut syy.

Lisätty: 01.02.2009 - 21:47

Rajalta siis tulee yleensä 12 tunnin sisällä maahansaapumisesta tieto jos henklö on etsintäkuulutettu,ja näin ollen hän ei voi paeta niin helposti ilman passia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 21:47

Niin, isot veljet valvovat meitä joka paikassa. Kirjaudutaanhan kotimaassakin sisään hotelleissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 22:23

siksi ettei siinä receptuunissa tarvi seistä ja oottaa niin kauaa kun kirjaavat henkilötiedot virallisiin papereihin.. saavat rauhassa tehä ne:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 05:50

ERI MAISSA,,ERITAVAT

Lisätty: 02.02.2009 - 05:53

KUN TULEE MAAHAN JOSSA ON ETSINTAKUULUTETTU,,ei ole hotelli huolia,,moni suomalainen on tullut bangkokiin jos ollut aikaisemmin ongelmia thaimaassa,,poliisi laittaa seuraavaan finnairin koneeseen ,lento suomeen ja maksat perilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:53

Tietty kontrollihan on oltava, sillä meitä on niin moneen junaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:12

Että saisivat rauhassa kirjata niitä.En koskaan suostu sihen.En jätät koskaan,hetkeksikään passiani vieraalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:14

Käytäntö vaihtelee maittain ja hotelleittan. Eipä ole aikoihin tarvinnut jättää passia respaan, sisäänkirjauduttaessa ottavat tiedot ja passin saa heti takaisin. Valmismatkoilla en tiedä miten on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 22:14

Sitä minäkin olen ihmetellyt.