Mikä olisi paras itsepuolustusmenetelmä?

Mitä menetelmää suosittelet ja miksi? Tai jos ole mielessä sopivaa menetelmää, niin mitä itse tekisit päällekarkaajaa vastaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 20:13

hyvä huomiokyky, nopeat reaktiot ja vikkelät kintut : älyää koska on ongelmia tulossa, kerkiää lähtemään pois , eikä ole tavoitettavissa sen jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 20:17

Paras menetelmä ihan ehdottomasti on lähteä juokseman mahdollisimman lujaa pois tilanteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 20:22

konfliktitilanteen purkaminen puhumalla jos tuo ehdotettu juokseminen ei sovi tai suju

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 20:22

Nopeat jalat,niin meille opetti judo-sensei,kun pienenä sitä harrastin.Parempi poistua paikalta .Mahdottomia tilanteita varten,esim aikido on hyvä ja jokaiselle kyllä löytyy se oma juttu,kannattaa kysyä mitä on omalla paikkakunnalla tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 20:28

Poistua takaviistoon vasemmalle ennen kuin kärhämä alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 21:01

Olen sen verran hidas, etten enää juoksemalla pärjää. Suojelen itseäni välttämällä pimeällä liikkumista oudoissa paikoissa. En intä vastaan aggressiivisille tyypeille ja poistun paikalta pikku hiljaa. Voisin minä kiljuakin täyttä kaulaa vaaran uhatessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 21:13

varoa vaaroja ja juosta karkuun:) kiljuminenkin kuulemma on aika hyvä kun päästää niin paljon kun pystyy.. moni rosmo pelästyy ääntä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 21:28

Ei kerjää turpiinsa vaan pitää leuat tietyissä tilanteissa kiinni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 22:16

Potku vyön alle jos on mies vastassa... Muuten voit juosta tai jos olet oikein kova vedä oikea luuvitonen lättyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 06:09

samaa mielta SULKIKSEN KANSSA

Lisätty: 02.02.2009 - 06:11

MUTTA JOS JOKU PAALLE TULEE VAARALLISESTI ,ampuu esim. jalkaan niin pysahtyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:16

Kung Fu tai Karate.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:43

Luontaisesti hyvä huomiokyky.

Lisätty: 02.02.2009 - 15:12

Myös miehet tarvitsevat itsepuolustusta, naisia vastaan myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:02

Useinkin riittää, kun on vain oma itsensä; kyllin iso ja ruma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:45

pakoon ja jos ei ehdi niin kirkuu, ainakin jotain tehdä jotta joku kuulis...voi yrittää kaikin voimin eroon ja siinä on naisella kaikki sallittuja jos jokku ukko käy päälle..laukku, potku, kynnet...mitä vain saa käteen..minä löisin ,enkä tunnon tuskia tuntis..no ehkä ei kirveellä kuitenaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 21:11

Huuda niin pirusti, että sen kuulee kaikki : ) Potkase jalkojen väliin ja juokse karkuun : ) Kaikista viisainta on vältää kulkemista yksin ja pimeässä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 22:19

älä provoisoi äläkä provosoidu, pysy pois tilanteista jotka vaikuttavat uhkaavilta ja jos sellaiseen kuitenkin joudut niin tuossa edellä koko joukko hyviä neuvoja purkaa tilanne ilman fyysistä kontaktia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 18:53

Alkaa hutamaan ja huutaa kaikki kirosanat mitä tietää, saman tien pariin kertaan. Ja sitten lähtee pois.