millainen hintataso, onko basaareita, voiko teettää esim verhoja?

Avainsanat: bulgaria sofia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 20:31

Edullinen oli ainakin silloin 2 vuotta sitten kun viimeksi kävin. Kauppoja riittää ja varmaan myös verhoja myydään,mutta miehenä ne eivät olleet minulle ykkösasia.
Erinomaiset pataruuat ja mukavat ihmiset äivät päällimmäisenä mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 13:17

Tätä kysymystä ja siihen vastaamista harkitsin pitkään .Ei minulle lomalla tulisi mieleenkään verhoja teetellä ja kankaita ostella. olen matkaillut Bulgariassa pitkin ja poikin koko maassa vieraillut yksityiskodeissa ja ne verhot mitä olen nähnyt valoverhoja, en edes lähtis ostamaan niitä, silmälaseja, sankoja, hammaslääkäri palveluita, kampaamoja, kauneushoitoloita,kylpylöitä ennenminkin huödyntäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 08:20

Samanlaisia mietteitä minulle tuli, käyttäisitkö tosiaan lomasi verhojen etsiskelyyn ja teetämiseen? Jos säästää lomaa varten niin ei kai sitä lomaa tarvitse käyttää muutaman kympin säästämiseen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 12:14

En kyllä verhoja 2 viikon lomallani löytänyt--ainoastaan turistikauppoja. Suosittelisin ruusutuotteita; joka puolella oli kaikkea ruusuista tehtyjä juttuja ja myös heidän saviastiat hienoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 14:46

Olen lähdössä syksyllä viikonmatkalle.Kyllä se on virkistysloma eikä sentinvenytys viikko,ei mitään verhon ostomatkaa suunitella.