Oletteko ottanut infulenssa rokotteen,mie otin,ei tullut mitään oireita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 21:11

En ole ottanut,vaikka joskus olen sitä flunssan kourissa miettinyt ,että ensi vuonna sitten.Aina,kuitenkin palaan vanhaan ajatukseeni,että ei näihin tauteihin sairastu,ellei ole levon tai pysähdyksen tarpeessa.
Äitini(85v) kuuluu riskiryhmään ja ottaa rokotuksen,ei ole hänelle tullut mitään oireita.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 17:52

SILLOIN KUN SE ROKOTUS ALKOI OTIN SEN USEAMPANA VUONNA PERAKKAIN,,NYKYAAN EN ENAAN OTA,,oireita eika flunssaa ole ollut siita lahtien kun otin ensimmaisen flunssa piikin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 17:57

Olen ottanut rokotteen, suosittelivat lämpimästi ja sain sen ilmaseksi : ) otan jatkossakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 17:58

otin ja sen jälkeen 4 eri kertaa lentsu..mut se rokotus onkin influensarokotus joten eri juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 18:07

en tiedä mitä myrkkyy mun kroppa kehittelee ihan itseksekseen, mutta kun tuo flunssa ei näytä tulevan (vaikka ruokakuntani sitä joka vuosi tyrkyttääkin), niin en ole nähnyt mitään syytä noita rokotuksiakaan ottaa (ainakaan toistaiseksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 18:13

Olen ottanut useana syksynä ja onneksi säästynyt siltä muuntuvalta sairaudelta toistaiseksi.(flunssa ja influessa ovat eri asia).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 19:02

En ole ottanut, enkä pahemmin sairastellutkaan. Vielä ehtii kuitenkin, eikös se influenssa-aika kestä tuonne maalis-huhtikuulle asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 19:19

en ole ottanut kun en juuri koskaan sairastele kulkutauteja:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:50

Tuossa just vuoden alussa oli juttu rokotus menettänyt tehonsa euroopassa,virukset tulleet immuuneiksi rokotteelle,otin kyllä sen rokotteen.