Onko kukaan napsulainen matkustellut Tasmaniassa?

Mielenkiintoinen saari, paljon suomalaisia emigrantteja.

Lisätty: 01.02.2009 - 18:56

Viivyin Tasmaniassa 6kk, v.2003 vaihdoimme asuntoja päittäin australian suomalaisen kanssa,hyvä systeemi kummallekin osapuolelle.

Avainsanat: tasmania australia vaihtoasunto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 17:35

Valitettavasti en ainakaan minä ole vielä sinne saakka päässyt, mutta toivottavasti vielä joskus pääsen. Teen kyllä jo matkasuunnitelmaa, saa vaan nähdä milloin sen voisin toteuttaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 18:00

En ole, mut halu ois kova, joskus jonai päivänä vielä menen, toivoisin ainakin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 23:01

En Tasmaniassa, mutta naapurisaarella kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 13:37

Olen käynyt Hobartin ympäristössä. Hobart on idyllinen, unelias pikkukaupunki, viihdyin siellä tosi hyvin. Vehreät maisemat miellyttävät silmää. Sää on usein hyvinkin vilpoisa, joten siihen kannattaa varautua.