Miten saan toimimaan ,faxin lähettämisen gsm nokian puhelin jossa modeemi ja fax numero sonera

nokia 5070 puhelin pc 1800mhz
usb väylä fax numero pitäisi saada faxi lähtemään,miten ja minkalaisen tietoliikkenneohjelman asennan

Avainsanat: gsm pc tietoliikenne fax gsm pc tietoliikenne fax

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 17:14

Oletko ladannut Nokian PC suiten?

www.nokia.fi/A4313207

Modeemikäyttäjille optimoitu versio lataustyökalusta.
Valitse puhelimesi yhteensopivien puhelimien listasta ja aloita lataaminen!

Lisätty: 01.02.2009 - 17:25

Olisiko tästä mitään apua:

www.coline.fi/gsmfaxyhdyskay...index.html

Lisätty: 01.02.2009 - 17:31

Mobiilifaxit:
www.suomenpelastuskeskus.fi/...3godJl2WYQ

Lisätty: 01.02.2009 - 20:02

Possio PM80
Possio PM 80 on GSM-päätelaite faksi- ja tekstiviestitoiminnoille.
Missä tahansa käytät matkapuhelinta, siellä voit nyt myös lähettää ja vastaanottaa fakseja yhtä kätevästi kuin toimistossa.
PM80 on erityisen käytännöllinen dokumenteille kuten toimitusohjeet, rahtikirjat ja käsinkirjoitetut viestit, jotka ovat ajallisesti kriittisiä. PM80 pitää sinut yhteyksissä tavalla jolla haluat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 17:24

Oletko varma, että Nokian 5070 antaa valmiudet lähettää faxeja? Katso käyttiksestä, ei taida olla kommunikaattoritasoa...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 19:01

Kyseisessä puhelimessa ei ole faksitoimintoa!