Värjäsin hiukseni ja niistä tuli kauheat. Poistaako hiusvärin poistoaine värin vai vaaleentaako se vain sitä? ja mistä sitä saa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 13:10

Kerran värjäsin hiukseni jollain mahongin värisellä aineella ja sit en ollut lopputulokseen tyytyväinen otin värinpoistoaineen ja hups.. mun hiukset oli kananpojan keltaiset,, menin kampaajalle ne teki värjäyksen joka oli suht tyydyttävä (tilanteeseen nähden) ja sen jälkeen en ole itse värjännyt hiuksiani... Mene kampaajalle ne on ammattilaisia ja tietävät mitä voi tehdä. : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 13:06

Poista hiukset kokonaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 13:10

Juuri niin kuin edellinenkin sanoi tee samoin kun minäkin, eli sileeksi, niin ei ole murheita, ainut on että kasvojen pesu pidenee hiukan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 13:18

Suosittelen että käännyt ammattiauttajan puoleen, elikkä menet kampaajalle.
Voipi olla kun itseksesi lisäilet tai poistelet väriä, niin lopputulos voi olla että tosiaan lähtee hiukset päästä ;)
Mutta yhteishyvässä näkyi olevan vinkkejä ja opastusta, jos haluat tehdä kotona:
www.yhteishyva.fi/yhteishyva...aajan_abc/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 13:28

Värinpoisto poistaa sekä hiuksen luonnollisen värin sekä keinotekoisen (purkista laitetun värin) värin. Lopputuloksena on lähes poikkeuksetta oranssi tai kusenkeltainen "vivahde".... riippuen tietenkin millaisesta tummuusasteesta ja sävystä lähdetään hiuksesta poistamaan väriä. Kannattiko alkaa itse värjäilemään... Ois kannattanu kysyä ees ammattilaiselta apua. Hiuksesi ovat varmaan "mahtavassa" kunnossa värinpoiston jälkeen!!! Äläkä odota, että ammattilainen taikoo hiuksiisi yhdellä kertaa takaisin haluamasi värin... muista että on oma vikasi, että sotkin itse väreillä. Ammattilaisena ärsyttää suunnattomasti korjailla ihmisten oma mokia..!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 13:29

Jeps,paras tulos ammattilaisella,mutta kyllä värinpoisto poistaa aikalailla kaiken värin,siis myös vaalentaa.Ole varovainen jos sulla on herkät tai kuivat hiukset.Ainetta saa ostaa sieltä mistä väriäkin,yleensä,toki on paljon pikku kauppoja joissa myydään ainoastaan värejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:18

sarjassamme "jännitystä elämään" kun itse värjää huikset, ei tiiä koskaan mitä pesun jälkeen tulaa:) mene parturiin, hän korjannee vahingot

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 13:09

älä mene laittamaan mitään jos et tiedä, värinpoistot vaalentaa hiuksia mutta niistä ei ikinä tiedä minkälaisen värin se jättää päähän. (Aina on tarkoitus värinpoiston jälkeen laittaa uusi väri heti päälle)..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 20:54

parasta olisi kärsivällisyys, anna luonon hoitaa homma