Mistä te näitä kysymyksiä keksitte ja miksi?

Oletteko uteliaita, huvin vuoksi kyselijöitä, ette todellakaan tiedä, muuten vain kyselette, olette pisteiden keräiljöitä jne.

Minä kysyn siksi, että saatte vastata ja saatte pistetilillenne viisi pinnaa. Itse saan pinnan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 12:09

Harvemmin keksii mitään kysyttävää, itse olen pysynyt lähinnä tällä vastailija-linjalla. Vastailu on hauskaa, kun saa samalla kertaa auttaa muita, viisastuu itse ja saa vielä pisteitä kerrytettyä. En usko, että keksisin yhtään tämän enempää kysymyksiä vaikka ansaittavia pisteitä nostettaisiinkin yhdestä viiteen. :)

Kysyjän kommentti

Kiitos rehellisestä vastauksesta. Yleensä kukaan ei tunnusta keräävänsä pisteitä, minä teen sitä ja sinä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 10:24

pikku päissämme muhitellaan ... uskositko?

Lisätty: 01.02.2009 - 10:25

ps. saathan sä vielä kaksi lisää kun aikanaan valitset sen parhaan vastauksen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:25

ja joskus kyl ihan kysäsen ,kun askaruttaa jokin asia, mut myös nuo mitä jo laitoitkin sinne kyssäriin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:25

Kuka keksii miksikin,mutta keskustelu ja tiedonvaihto ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:30

Meillä on niin suuri mielikuvitus ja meillä on tiedon nälkä ; )
Olemme uteliaita ja elämää opetellaan katsomaan eri näkökulmilta. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:31

Ei ole mitään kysymyskirjaa josta etsisi kysymyksen, täytyy itse ajatella, mistä haluaa tietää lisää ja onhan tämä keskustelua ja näkemysten vaihtoa, vuorovaikutusta.Ei ole tyhmiä kysymyksiä, niinhän sanotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:52

Tää napsuhan perustuu just siihen kyselyyn ja vastailuun,ainakin mie olen sen niin ymmärtänyt.Nyt tulee taas viis pinnaa ,kun siulle vastasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 11:48

Minä olen parilla foorumilla kirjoittelijana ja siellä alkoivat ihmisten ajatukset jo tulla tutuiksi vuosien mittaan. En muista miten tänne aikanaan löysin, mutta tämä tyyli virkisti minua.

Täällä ei tarvitse inttää ja jumittua paikoilleen. Voi ohittaa sen mikä ei käy minun pirtaani.

Lisätty: 01.02.2009 - 11:54

Varsinaiseen kysymykseen vastaus, että ainahan sitä kysyttävää löytyy. Päivän uutisiin taustoja ja selvennyksiä esimerkiksi. Ja tietokoneisiin liittyviä juttuja vaikka kuinka monta.

Lähteet:
Tyhmä pää ja huono muisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 12:17

En ole paljoa kysellyt, mutta vastaillut senkin edestä. En keksi kysyttävää, vai olenkohan jo kaikki tietäväinen? Vitsi ! Tykkään enemmän vastaamisesta kuin kysymisestä. En pisteitten takia täällä ole, vaan hauskuuden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 12:49

Kyllähän ne tulee tuolta hilseen puolelta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 12:56

No, jotkut kysymyskset ovat ihan järkeviä, mutta onhan suurin osa kysymyksistä "outoja" kuten minun kysymykseni. En tiedä mitä muut ajattelevat, mutta minä ainakin haluan tietää mitä toiset ihmiset ovat mieltä joistakin asioista, esim. joistakin onnettomuuksista tai sodista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 13:20

luulisin,että kysymykset tulee tiedonhalusta ja mielenkiinnosta muiden ajatuksia kohtaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:15

siinäpä se, en keksi mitään niin tyydyn enimmäkseen vastailemaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:34

enpä niin hirmusti oo kyselly, ja itsestäni tuntuu että kyselen liian tyhmiä kysymyksiä joten enemmän kyllä vastailen. ja maailmaan mahtuu aikas paljon kysymyksiä joihin ei ole selvää ja yhtä oikeaa vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:42

Aina kun eteeni tulee asia, jota en osaa itse ratkaista niin käännyn Napsulaisten puoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:23

Kysyn joskus asiaa,tosi harvoin,Pyrin tietämään kaiken itse,loput kysymykset hatusta temmattu,myö vastaukset,naureskelen vastausta tehessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:15

Kysymyksiä ei tarvi keksimällä keksiä. Jos jokin askarruttaa ja arvelee että täältä voisi saada järkeviä ja käyttökelpoisa vastauksia, silloin kannattaa kysyä.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 16:51

mitä vaan päähän juolahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 09:26

Ei kysyvä tieltä eksy - turpajouhet joutaville.